70 Quest Flame Shard Hakkında Adalet İstiyoruz !

'Genel Sohbet' forumunda Shamless tarafından 27 Mart 2017 tarihinde açılan konu

  1. Shamless

    Shamless Yeni Oyuncu

    Ugur hocam öncelikle böyle bir serverı açtığın için teşekkür ediyorum çok eğleniyoruz fakat şu düzene bir son ver yada bir adalet getir.Asaslar 70 quest itemler ile gezerken diğer joblar neden 70 quest itemleri satılmıyor ? Zevk meselesi sonuçta sen asas seversin diğeri okçu sever diğeri mage sever ama 70 quest itemi bütün joblarda satılmalı en azından silahlar satılmalı.Yada tamamen kaldırılmalı dual fsli bir asas 1600 e yakın spike ile damage vuruyor.Malice ve Parazit yiyince zaten tek atıyor kurtuluş yok. Serverın genel konuşulan konusu bu bütün klandaki arkadaşların hepsiyle bu konuyu tartıştım onlarda olmalı diyor.En azından buna bir açıklama getirirsen serverın diğer oyuncularına hitaben çok seviniriz.
     
    UguRKELES bunu beğendi.
  2. UguRKELES

    UguRKELES Administrator Site Yetkilisi

    suanlık yenı bır ıtem ve 70 quest düşünmuyoruz
     
  3. BABANIN:CANI:CEHENNEME

    BABANIN:CANI:CEHENNEME Aktif Oyuncu

    okçuya 70 oku verdiğini düşünsene. zaten 3 parti geziyorlar. heralde kapıdan dışarı çıkamazsın.
     
    BoudLaire bunu beğendi.
  4. BoudLaire

    BoudLaire Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    okçuya 70 oku verdiğini düşünsene. zaten 3 parti geziyorlar. heralde kapıdan dışarı çıkamazsın.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    adam yaaaa :D harbiden güzel yaraya parmak basmış şak diye :D :D
     
  • EMiRRRR

    EMiRRRR Oyuncu

    magelere 70 kalkanı istiyorum
     
  • BABANIN:CANI:CEHENNEME

    BABANIN:CANI:CEHENNEME Aktif Oyuncu

    abi unutun şu 70 questlerini ardreamdayız. böyle güzel şuanda

    hani +9 ds felan deseniz eyvallah. np ile alınabilir. şimdi ugur keleş düşünsün
     
    BoudLaire bunu beğendi.
  • BoudLaire

    BoudLaire Oyuncu

    bence bunu bi düşünmeli uğur bey sizdeyiz
     
  • Bu Sayfayı Paylaş