Video Brave Army PiCOOOOO . Devamı GELECEK SIKI TUTUNUN.

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda Picoooo12 tarafından 18 Temmuz 2017 tarihinde açılan konu

  1. Picoooo12

    Picoooo12 Yeni Oyuncu

  2. hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Milletin derdi biz olmuşuz.. demekki zamanında fenaaaaaaa koymuşuzz :)
     
  3. Forzaa514

    Forzaa514 Aktif Oyuncu

    Bizim oyunumuzla sizin oyununuz bir değil kardeş , bizim alacaklarımızı sizin masaya koymaya cesaretiniz yok .!

    Brave Army .

    Kafamda Deli Sorular.
     
    hknql bunu beğendi.
  4. Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    O değilde senin spike hiç dönmüyomu valla anlamadım 5kez izledim 6 saniyede bi spike atıyon bide bunu movie olrak forma atıyosunuz getçekten komik
    Gereği yapılır umarım.
     
  5. Forzaa514

    Forzaa514 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    O değilde senin spike hiç dönmüyomu valla anlamadım 5kez izledim 6 saniyede bi spike atıyon bide bunu movie olrak forma atıyosunuz getçekten komik
    Gereği yapılır umarım.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Gereği düşünüldü 5278 sayılı kanuna göre serbest sanığın iyi hali ve yapacaklarımi tekrarlıcam elite fight ve yandaşlarını sikmeye devam edicem gibi sözleride dikkat cekti . SANIK HüKÜMSÜZDÜR ♋ dikkat edin O aramızda.
     
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Gereği düşünüldü 5278 sayılı kanuna göre serbest sanığın iyi hali ve yapacaklarımi tekrarlıcam elite fight ve yandaşlarını sikmeye devam edicem gibi sözleride dikkat cekti . SANIK HüKÜMSÜZDÜR ♋ dikkat edin O aramızda.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Dikkat et elitefight seni sikmesin az terbiyeli seviyeli ol çocuklasmya gerek yok böyle hilecileri savunanlarda onlardan hiç bir farkı yoktur gözümde.
     
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    YapmaVolkanYapma elitenin hangi uyesi acaba :)
     
  • Forzaa514

    Forzaa514 Aktif Oyuncu

    Olm senin gözünde ne olduğumuzun ne önemi var sen kimsin ? Terbiye tatile çıktı .
     
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Dikkat et elitefight seni sikmesin az terbiyeli seviyeli ol çocuklasmya gerek yok böyle hilecileri savunanlarda onlardan hiç bir farkı yoktur gözümde.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ya sen nie zırlıosun sendemi elitedensin 6 saniye spike demek tbl demek ve tbl yi kesende tbldir . Tbl dedigi adamı keserler gelirler burda ifsaa derler bu nasıl bi salakliktir .
     
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Tebrikler Hakan :)))))))))))
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Eyw. Yasin ama clanındaki adamlar senin gibi olamıo e tabi buda adamlıgın göstergesi. Her koyun kendi bacağindan asılır. Bende her zamn adamına göre muamele.
     
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Tebrik ettiğin adam tblyi savunuyor yasin sen neyin muhabetindesin
     
    MarquezZ_35 bunu beğendi.
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ya sen nie zırlıosun sendemi elitedensin 6 saniye spike demek tbl demek ve tbl yi kesende tbldir . Tbl dedigi adamı keserler gelirler burda ifsaa derler bu nasıl bi salakliktir .
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Abe aptal abe asalak gözündemi kör hala neyi savubuyosun ben zırlamam zırlatırım wsyede açığım içten moviede çekerim senin savunduğun şeye bak mantıklı şeylerle gel bana edebiyat yapma
     
    #12
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Olm senin gözünde ne olduğumuzun ne önemi var sen kimsin ? Terbiye tatile çıktı .
    Hepsini görmek için tıklayın...
    bakıyorumda forumdaki yorumlarına hep boşsun forunda erkeksin icraatını göremedim laf kaşarlığı yapma adam ol efendi ol belki yanımda yer bulursun.
     
    #13
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Abe aptal abe asalak gözündemi kör hala neyi savubuyosun ben zırlamam zırlatırım wsyede açığım içten moviede çekerim senin savunduğun şeye bak mantıklı şeylerle gel bana edebiyat yapma
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Hangi nick soyle bakın kaileye alıncak birimisin abisi :) ayrıca beyin fakiri mi diyim ne diyim videoda gördügünü soyluosun 7 vs nın 3 unu 4you kesti yani bu su demek oluyo senın gözunle. Ama bos konusuyorumdum senın gözünde :) yine soyluyorum tbl dedigin adamı kesen biri varsa oda tbl dir sende bana bunu savunma kaybol git hee gitmem diosan aksam gelde bi zırlatıyım seni ok abisi :)
     
    Son düzenleme: 18 Temmuz 2017
    #14
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Bişey bildiginizi sanıyosunuz ama bi sikimi bildiğiniz yok amk alayınız bos yapıosunuz cunku bos adamsınız sanada koymusumdur vatan bu aglayıp sızlamalar bu yuzden dir :)
     
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bişey bildiginizi sanıyosunuz ama bi sikimi bildiğiniz yok amk alayınız bos yapıosunuz cunku bos adamsınız sanada koymusumdur vatan bu aglayıp sızlamalar bu yuzden dir :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Nickini söyle arenaya geç hemen
     
    #16
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Hangi nick soyle bakın kaileye alıncak birimisin abisi :) ayrıca beyin fakiri mi diyim ne diyim videoda gördügünü soyluosun 7 vs nın 3 unu 4you kesti yani bu su demek oluyo senın gözunle. Ama bos konusuyorumdum senın gözünde :) yine soyluyorum tbl dedigin adamı kesen biri varsa oda tbl dir sende bana bunu savunma kaybol git hee gitmem diosan aksam gelde bi zırlatıyım seni ok abisi :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Geliyomusun abisi kaldırdım seni bekliyorum
     
    #17
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Geliyomusun abisi kaldırdım seni bekliyorum
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Lan bebe senin gibi bos adammıyım ben calısan adamım beyin fakiri o kaldırdıgına oturdugun zman zırlama ama uyarıyorum seni :)
     
    #18
  • hknql

    hknql Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Nickini söyle arenaya geç hemen
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Aksam gel görürsün nickimi :) istersen baska seylerde gösteririm. Abiiiisiiiii :))
     
    #19
  • Vatan_TR

    Vatan_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Aksam gel görürsün nickimi :) istersen baska seylerde gösteririm. Abiiiisiiiii :))
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Lan sikik sen kimsin içten movie çekicez tamamı?
     
    #20
  • Bu Sayfayı Paylaş