Video GewoonKijken vs movie (OYUNU BIRAKTIM)

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda RahatOlsana tarafından 26 Ağustos 2017 tarihinde açılan konu

  1. RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    v=i3v67W1xebo&feature=youtu.be

    knight onlinedeki son videomdur .
    ben bıraktım oyunu 26.08.2017 son girdiğim tarihtir.
    bir konuyada açıklık getirmeden gitmeyeyim.
    oyunda ban yeme sebebimi soranlar olmuş buyrun ss ini ben size paylaşayım.

    pk sırasında tp yapması için pt ye aldığım bir mage koxp kullanıyormuş pmsi ______DELİ neyse bu yüzden pk atarken ban yedik. pk öncesi ve sonrası uğur ile olan konusmaların ssleri. inanmayanlar ugurkeles e(yani admine) kendileri pm atıp sorabilirler.


    pk da çektiğim ss.
    [​IMG]
    pkda pt ye ___________DELİ DİYE bir mageyi aldıkdan sonra ban yedim ugurun pm ss i.
    [​IMG]
     
  2. Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

  3. RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    GÖT :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    <3
     
  • yunustr

    yunustr Oyuncu

    verdim şukunuuu sadıçım :D
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    verdim şukunuuu sadıçım :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    EYW KARDEŞİM :D
     
  • buneamk

    buneamk Usta Oyuncu

    orospu çocuğuna bak ptde mage koxper diyor. milletin ptsinde olan koxperlar yüzünden banlasaydı herkesi serverde 3-4 kişi oynardı. işine geleni sallıyor ilk ne geliyosa aklına
     
  • GlassGowRangers

    GlassGowRangers Yeni Oyuncu

    Once beni serverda kesen yok diye schizo sikilmistir sonra ecnebi sonra apo usta en cok o atarli arkadasin apo ustanin gogusluksuz kesildigine guldum helal emir haklarini vermssn .
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    Olm emirle biz başa baş gidiyoruz adamla çok vs attık bu kez onun şansı yaver gitti. Olur öyle şeyler.
     
  • GlassGowRangers

    GlassGowRangers Yeni Oyuncu

    Yarragimi basa bas gidiyorsun 3 elde 1 el alamamssn
     
  • lorenzo023

    lorenzo023 Aktif Oyuncu

    GlassGowRangers Lan kafasını siktiyim beni Emir O gün kesti Zaten Kesmedi DEMİYORUM ATARLI YaRRAQIM TTNET 10 GÜNDÜR GEÇİYOR DİYE WS ATAMIYORUM KASIYOR DİYE 4 GÜNDÜR OYUNA GİRMİYOM GÖRMÜYONMU AMK EMİRİN CANINI ZOR BELA YARIYA İNDİRİYOM SKİL VURAMIYOM AMK görmüyonmu amk TTneti yatırsam emirde biliyorki Siksen Göyüssüz Kesemez Videoları koyması benim zoruma gitmiyorki olm bilen biliyor playerliyimi sendede göt warsa gel ful carla içten videolu ATAK GÖREV YÖNETİCİSİNE KADAR GÖSTERCEZ PC NİN HER YERİNİ COMON !
     
    ECNEBI bunu beğendi.
  • GlassGowRangers

    GlassGowRangers Yeni Oyuncu

    Otede agla mk hep bi bahane yat yere oc xD
     
  • lorenzo023

    lorenzo023 Aktif Oyuncu

    Kafanı sikim senin salak senin gibi mallarla muhatapmı olcam götün warsa gel olm ne bahane bulcam amk kesilsem kesilmedimmi dicem olm mal bu netle bile seni sikerim gel :D
     
  • Jimmyjimy

    Jimmyjimy Oyuncu

  • ifşacı

    ifşacı Oyuncu

    3 -4 tane veledin muhabbeti alın bakın :D

    birbirinizi yiyin amk :D

    ugur tebrikler kardeşim iyiki ban atmışsın amk :D
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    3 -4 tane veledin muhabbeti alın bakın :D

    birbirinizi yiyin amk :D

    ugur tebrikler kardeşim iyiki ban atmışsın amk :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Annenin fetiş pornosunu yayınlamamı istemiyorsan başka yerde boş yap
     
  • Yatalagmecnebi

    Yatalagmecnebi Yeni Oyuncu

    Emir kardes bu forumda bos yapanlarn hc brinin icrahati yok hepsnn anasini sen sik bitane moviesi bile olmayan adamlar gider yapiyor children seninde anani skm sadece forumda knusrsnz atn video cekinde gorelim kesildikce deliriyorsunuz a.g
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Emir kardes bu forumda bos yapanlarn hc brinin icrahati yok hepsnn anasini sen sik bitane moviesi bile olmayan adamlar gider yapiyor children seninde anani skm sadece forumda knusrsnz atn video cekinde gorelim kesildikce deliriyorsunuz a.g
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kıskanıyolar hacı
     
  • Yatalagmecnebi

    Yatalagmecnebi Yeni Oyuncu

    Bosver emirim sen tam tadında yerinde brktn herkesede cevabini verdn herkese meydan okurken kimse bsey yazamiyordu smdi oyunu brktn gotleri baslari oynadi taviz verme ite kopege
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Usta Oyuncu

    Yarın bir iki saat giricem oyuna yol yorgunuyum memleketten geldim bu akşam gircektim normaldede yarın artık gelir bakarım kim var diye :)
     
  • Children

    Children Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Emir kardes bu forumda bos yapanlarn hc brinin icrahati yok hepsnn anasini sen sik bitane moviesi bile olmayan adamlar gider yapiyor children seninde anani skm sadece forumda knusrsnz atn video cekinde gorelim kesildikce deliriyorsunuz a.g
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Milletin karılığını yapmada az efendi ol senden ala orospu cocuyu yoktur bacısını sırtladığım hileyle kendınızı bi sikim sanan bi grup asalaksınız hani senin movien nerde annesini gotunden siktiğim
     
    #20
  • Bu Sayfayı Paylaş