OYUNCULARIN RUH SAĞLIĞI

'Şikayet Alanı' forumunda hellrelax tarafından 23 Şubat 2017 tarihinde açılan konu

  1. hellrelax

    hellrelax Yeni Oyuncu

    SELAM BEYLER BAYANLAR... İYİ OYUNLAR

    EVET DEDİĞİM GİBİ OYUNCULARIN RUH SAĞLIĞI ÇOK KÖTÜ BİR KAÇ TANE ÖRNEK VERİCEM

    ÖRNEK :
    //// OYUNA GİRDİĞİM İLK GÜN 3 4 K NP KASTIM SAĞ OLSUN PT YE ALDILAR.. BİR CLAN BAŞKANINA KLANDA ALIM VARMI DEDİM SİKTİR AQ DİYOR BU CEVAP SİZCE SİZE DENSE NASIL OLURSUNUZ..
    ///// BİRİNE DAHA DEDİM ADAM Bİ SENİ SUDA KURU KURU SİKİYİM DEMEDİĞİ KALDI ETMEDĞİ KÜFÜR YOK LAAN BU SİNİR NE BU ÖFKE NE AMAÇ NE...
    /// KİMSEYLE KONUŞULMUYOR HERKES BİR SİNİR BİR ÖFKE OYUNLAN BU OYUN AMAÇ ZEVK ALMAK KEYFİLİ ZAMAN GEÇİRMEK TOPLUMDA BİRAZ SOSYALLEŞMEK..
     
  2. Alıdayı

    Alıdayı Moderator Forum Moderatörü

    Bu Durum Senın okcu olamandan kaynaklanabılır kardesım bılıyosundur sende farkına varmıssındır bu sw de okcuları fazla sevmezler hıc bıseyı kafana takmana gerek yok bu bı oyun zevk almaya bak Saygılar Sevgıler kardesım ;)
     
    UguRKELES ve hellrelax bunu beğendi.
  3. bence seni kıskanıyorlar ...
     
  4. OYNAMA SENDE CIK GİT İSTENMEDİGİN YERDE NİYE DURUYON OLM
     

Bu Sayfayı Paylaş