Video 4GrimmJow Denen Yatalak İyi İzle ADMİN Çekmesiylede YATALAK OLDUN SAĞDA SOLDA BİZ KESTIK DEMİCEN...

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda DOOOOOZEEEEER tarafından 18 Eylül 2019 tarihinde açılan konu

  1. DOOOOOZEEEEER

    DOOOOOZEEEEER Oyuncu

     
    esco ve qwertyyy bunu beğendi.
  2. emrozturkk

    emrozturkk Yeni Oyuncu

    HEPİNİZ ADAMSINIZ BEYLER
     
    FxxxxxxxxxxK bunu beğendi.
  3. Grimmjow

    Grimmjow Oyuncu

    tbleyle anca öle oynarsınız :D sankı vs de kesmıs :D:D:D benı hıc bırınız kesemezsınız
     
  4. DOOOOOZEEEEER

    DOOOOOZEEEEER Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    tbleyle anca öle oynarsınız :D sankı vs de kesmıs :D:D:D benı hıc bırınız kesemezsınız
    Hepsini görmek için tıklayın...
    ULAN SEN NE GÖT Bİ ADAMSIN LAN ULAN AZICIK GOTUN VARSA ARENAYA GELİRSIN LAN GERİZEKALI BENDE MACRO BILE YOK SKILL BARIMA BI BAK ONDAN SONRA YORUM AT AMA SU BI GERCEK SİKİLCEK GÖT YARRAGA YAKIN GEZER SENI ÖYLE Bİ SIKICEM KI SENDE ANLAMICAKSIN BEN YOKKEN BENI CHARI KESMISSIN AZICIK DELİKANLIYSAN GELIRSIN OYUN BIRAKMACASINA AZICIK O GOTUN YERSE GELİRSIN
     
  • Grimmjow

    Grimmjow Oyuncu

  • qwertyyy

    qwertyyy Yeni Oyuncu

    kesilince tbl diyenlerden biri daha işte admin çekmiş nasıl tbl oluyor bu amk gerizekalısıı:D
     
  • fetihan acar

    fetihan acar Aktif Oyuncu

    Full warrior parti ile 8v8 atıp kesincede övünüyormusunuz la :D olum gerçekten bu oyundan anlamıyorsunuz hayır bide kendileride oyamıyor warrioru makro oynuyor
     
  • qwertyyy

    qwertyyy Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Full warrior parti ile 8v8 atıp kesincede övünüyormusunuz la :D olum gerçekten bu oyundan anlamıyorsunuz hayır bide kendileride oyamıyor warrioru makro oynuyor
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Daha demin tbl diyordun şimdi fll warrior parti makro felan demeye başladın bahane deiştin ahaha:Dkarşı tarafta aynı ama yine çaktın :s şimdi farklı bi bahane bul aq
     
  • DOOOOOZEEEEER

    DOOOOOZEEEEER Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Full warrior parti ile 8v8 atıp kesincede övünüyormusunuz la :D olum gerçekten bu oyundan anlamıyorsunuz hayır bide kendileride oyamıyor warrioru makro oynuyor
    Hepsini görmek için tıklayın...
    BAK BAKIYIM SKIL BARIMA MACROMU ULAN SEN KIMIN KOPEĞİSİN BİLMİYORUM AMA SENIDE COK SIKMISSIZ BELLİ
     
  • Grimmjow

    Grimmjow Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    BAK BAKIYIM SKIL BARIMA MACROMU ULAN SEN KIMIN KOPEĞİSİN BİLMİYORUM AMA SENIDE COK SIKMISSIZ BELLİ
    Hepsini görmek için tıklayın...
    macro deil RR3 pedal and tbl xD
     
  • DOOOOOZEEEEER

    DOOOOOZEEEEER Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    macro deil RR3 pedal and tbl xD
    Hepsini görmek için tıklayın...
    HAY SENIN TA AMINA KOYUYIM NASIL BI OROSPU COCUGU CIKTIN SEN YA SENI KIM YOLLADIYSA KIMIN KOPEĞİYSEN ANANI AVRADINI SIKIYIM
     
    #11
  • FxxxxxxxxxxK

    FxxxxxxxxxxK Usta Oyuncu

    Benim pc senin bir arkadaşın seninkine benim arkadaş tw ile bağlansın hiçbir kullanmadan oyun bırakmasına ws atalım diyorum karı gibi kıvırtıyorsun sen arafta kalmış varlığı ile yokluğu belli olmayan sıradan bir oyuncusun dikkat çekmek gündeme gelmek için böyle şeyler yapıyorsun herkeste bunun farkında yazık sana ama amacına ulaştın üstümüzden prim yapıp gündeme geldin artık herkes seni tanıyor tatmin oldun mu ?
     
    EMREEEEEEE bunu beğendi.
  • qwertyyy

    qwertyyy Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Full warrior parti ile 8v8 atıp kesincede övünüyormusunuz la :D olum gerçekten bu oyundan anlamıyorsunuz hayır bide kendileride oyamıyor warrioru makro oynuyor
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Siktirin gidin siz kaça kaça kaça tekleme oynayın 8 kişi asas npt olun kaçarak 1 tanede adam kesince sevinin amk ahahah ;)böyle pt kuramazsınız kapasiteniz yetmez ezklerr kursanızda yatalak olursunuz amk he bu arada kimsenin parti kuruşuna lafımız yok vslerdede karışmayız kimsenin ptsine bizene aq ama siz npt olunca ağlıyonz hep " ama siz wörriör ptsinzz ıyaa " die ;):D
     
    Son düzenleme: 18 Eylül 2019
    #13
  • Grimmjow

    Grimmjow Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Benim pc senin bir arkadaşın seninkine benim arkadaş tw ile bağlansın hiçbir kullanmadan oyun bırakmasına ws atalım diyorum karı gibi kıvırtıyorsun sen arafta kalmış varlığı ile yokluğu belli olmayan sıradan bir oyuncusun dikkat çekmek gündeme gelmek için böyle şeyler yapıyorsun herkeste bunun farkında yazık sana ama amacına ulaştın üstümüzden prim yapıp gündeme geldin artık herkes seni tanıyor tatmin oldun mu ?
    Hepsini görmek için tıklayın...
    :D:D:D sen tbl ye devam et aksam güm güm güm xd
     
    #14
  • 1alimark1

    1alimark1 Yeni Oyuncu

    Royalin heal priesti eroin tbl ile oynamış dikkatli bakarsanız yürürken heal atıyor ^^
     
  • oguz1453

    oguz1453 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Royalin heal priesti eroin tbl ile oynamış dikkatli bakarsanız yürürken heal atıyor ^^
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Orosbu cocugu oldugu icindir o :D:D amina soktugumun kenani
     
    #16
  • Grimmjow

    Grimmjow Oyuncu

  • ILisaCastro_

    ILisaCastro_ Aktif Oyuncu

    Efsane movie ne yapmıssınız lan adamlara oyle aq :)
     
    DOOOOOZEEEEER ve FxxxxxxxxxxK bunu beğendi.
  • Bu Sayfayı Paylaş