Video ağlamaya devam edin..

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda llpromadell tarafından 28 Aralık 2017 tarihinde açılan konu

Etiketler:
  1. llpromadell

    llpromadell Aktif Oyuncu

    videoyu çeken arkadaş sana çok fazla lafım yok (aklı sıra aa bak size ne dedim onlar hile aaa bak) tamam aferin güzel video çekmissin de insan bir isme düzgün bakar onu da geçtim bize atmaya utanır).. ama bu sw de bize bok atmak isteyen arkadaşlar sadece ağlayın.. Her tagı olan OMC e bizdendir diye bir şey yok.. zaten bu korkak yavşakta tagı yanlış yazmış.. aklı sıra bu karaktersiz velet.. Barış kardeşime bok atmak istemiş... (ağlayanlardan biride LAGGER in videosu var videosu var diyordu en sonunda başrole kendi geçmiş sanırım) Diğer birkaç tane de ban listesinde olanlar var onlarda bizle alakası olmadan tagı basıp gelmiş hile açıyor bizi kötüleyecek aklı sıra.. o veletde ne hikmetse hile bir omc banlandı mı oyuna giriyor pm atıyor bana) artık zamanında nasıl koymuşsak içinde kalmış sürekli ban listesini takip ediyor ya da.... neyse :) bize hile diyerek ağlayan arkadaşlar isteyen gelsin bizle pk atsın.. Bu ağlayan arkadaşların clanında bizden ayrılan, çıkan, çıkmasını istediğimiz ya da attığımız kişiler var.. Eğer bizle takılıp neyin ne olduğunu göremeyecek kadar korkaksanız.. O clanınızdaki arkadaşlara bizi sorun.. Ayrıldıktan sonra bizim teamden araya adam sokup geri gelmeye çalışanlara sorabilirsin ya da beni ne zaman affedecekseniz diyenede sorabilirsin ha birde şöyle bir ezik var.. bize kafa tutamayacağını anlayıp hile ile oynayan sonra da sw i bırakan arada gelip bize pm atan eziklere de sorabilirsiniz.. Sizin gibi loserlar bu hayatta kaybetmeye mahkumsunuz.. küfür edipte sizin seviyenize inmeyi pek düşünmüyorum. Sadece ağlamaya devam edin.. Ha bu işin sonuda belli.. diğer ağlayanlar gibi tek tek server ı bırakacaksanız ya da dağılıp gidecekseniz..

    sesli hıçkırıklı ağlama. pov

    bu şarkıda benden tüm ağlayanlara gelsin..

    Unutmayın.. OMC bir ayrıcalıktır.
     
    ForzaScarrow bunu beğendi.
  2. ForzaScarrow

    ForzaScarrow Bizim Oyuncumuz

    tebrikler kardesim
     
  3. RahatOlsana

    RahatOlsana Kral Oyuncu

    omc ler clanca eziksiniz lan bide konu açmış foruma amina kodumun beyinsizleri gidin götünüze don alın omc li olmak ayrıcalıktır yazmış birde amk beyinsiz fakiri siktimin ahtapotu seni kolsuz pezevenk
    önce lafının adamı olucaksın sonra adam olmayı denersin göt veren
    çarına vs atarsınz hile der çarı vermezsiniz
    video atarız yinede ağlamaya devam edersiniz
     
  4. besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    ağla demişsin bu amını ızdırabını siktiğim de ağlıyor:D sikimin evladı gewoon oynadığın her swde banlanıp duruyorsun seni orospu fırlaması seni :D yatalak annene çekmişsin amına koduğumun gavatı:D:D
     
  5. RahatOlsana

    RahatOlsana Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    ağla demişsin bu amını ızdırabını siktiğim de ağlıyor:D sikimin evladı gewoon oynadığın her swde banlanıp duruyorsun seni orospu fırlaması seni :D yatalak annene çekmişsin amına koduğumun gavatı:D:D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    takıları cıkartıp kestim seni videonu attım zoruna gitti demi :D
     
  • besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    takıları cıkartıp kestim seni videonu attım zoruna gitti demi :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Hani nerde ben niye göremiyorum koduğumun zavallısı takısız kesecekmiş at öyle bir video varsa andreamtryi bırakırım hadi atmayanın anneciğini sikeyim tamam mı:D:D burda tribünlere oynayıp şöyle kestim video çektim triplerine girme at izleyelim zavallı ibne niye banlandığını söyleyelim forumdakilere hadi:D:D:D
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Hani nerde ben niye göremiyorum koduğumun zavallısı takısız kesecekmiş at öyle bir video varsa andreamtryi bırakırım hadi atmayanın anneciğini sikeyim tamam mı:D:D burda tribünlere oynayıp şöyle kestim video çektim triplerine girme at izleyelim zavallı ibne niye banlandığını söyleyelim forumdakilere hadi:D:D:D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    nerde nekadar omc varsa gidin 45 alanı açın nowa atın asas size göre değil ezikler
    sizden kaç kişiyi siktiysem hepsi hile dedi seni siktim videonu attım hala hile diyosun orspu evladi seni
    yanındakini sikip videosunu atıyorum hile diyosun orospu evladi
    çarına vs atıyosunuz yeniliyosunuz vermiyorsunuz orspu evlatları sizi :D
     
  • RahatOlsana

    RahatOlsana Kral Oyuncu

    player değilsiniz player olamıyacaksınız siktirin gidin metin2 oynayın oğlum sizden bir bok olmaz anlayın bunu artık millete hile demeyi bırakın orospu çocukları millet ananızı sikmekten sıkıldı oyunda abi sen hilesin vs atmıcam senle diye pm atarsınız forumda adama şekil yaparsınız kahpenin dölleri
     
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    LAN AMINA KOYDUMUN KOLSUZ DONSUZ PİÇLERİ SİZİN ARANIZDA 1 TANE PLAYER VARSA BENİ CÜMLE ALEM SİKSİN AMINA KOYAYIM. SİKTİMİN YIRTIK DONDAN ÇIKMA Bİ SİKİM SAYILMA OMCLERİ LAN GÖTÜNE KAYARKEN KREM SÜRDÜKLERİM BİRİ DER FULL CAN KESİYON ZED BOT İFŞA ATARIZ KONUŞUR AMINA KOYDUMUN BEBEKKEN YARRAK EMMİŞİ BİRİ KESİLİR YEDİREMEZ AMINI IZDIRABINI SİKTİMİN SÜBYANI KOXP AÇTIRIR Bİ PRİESTİNE 2. VS Yİ DUYUNCA MOVİE YE DÜŞECEĞİ İÇİN ALT F4 ÇEKER LAN GÖTÜNÜ SÜBYAN KOĞUŞUNDA SİKTİRENLER 250 GRAMIN 1 GRAMI PLAYERLIK DEĞİL AMINA KOYDUMUN OMCLERİ
     
  • besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    Lan kız kardeşini siktiğimin chimerası arenada taşaklarımı yalıyordun scli charını sikip sikip bırakıyordum en sonunda telefon çaldı bahanesiyle daha gelmedin amına koduğumun ala gavatı:D:D:D gewoon bahsettiğin vsyi videoda göremedim ananın amına mı soktun hadi at bırakacağım bu serverı. Şu yorum atanların ikisi de hileden ban yediler gelmişler serverın tek legal clanı omcye laf ediyorlar... İkileyin
     
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    anasının amına karsuyu kaçırdımın ipnesine bi bak hele olum sende benimle ws atacak göt varmı hemen su dakka gelir sikerim seni ananın amını sikerim orda uğur keleş gelse kaldıramaz seni ordan ızdırapsız amını siktimin sabi sübyanı sen kim benle ws atmak kim yaraklaşan seni pkda bile görmedim seni sen kimsin le :D olum o kadar eziksiniz ki kimsenin dikkatini çekmiyonuz ha var ha yoksunuz clanınızdaki bütün asasların warriorların içinden geçerim az delikanlı varsa gelsin ws atsın kesersede buraya ifşamı atsın sizde o göt varmı amına koyim laf salataları sizi anca burdan konu açar kendinizi översiniz lan siz kimsiniz aq :D 1 kere ban yedik aq alayınız biliyo yediremiyo kendine olum banlayan kanıt sor ugur kelese pmsinin ss sini al at buraya boş boş konuşursunuz anca o boş ağzınıza vereyim hepinizin amına koydumun götsüz pezevenkleri
     
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    Daha ws gelemiyor bide burdan artistlik yapıyor amına koyim olum seni çıplak keserim amına koydumun oğlu



    [​IMG]
    [​IMG]
     
  • besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    [​IMG]
    FAILED TO CONNECT FOR A PRIVATE CHAT :d

    lan doğuranını siktiğimin çimerası hile olduğunu da inkar etmedin scsiz ananın eline verdiğimi de inkar etmedin sen nasıl yüzsüz bir orospu evladısın ki hileden ban yiyip seni scsiz keseni tekrar arenaya davet ediyorsun? sen değil miydin çoluk çocuğu kesip buraya movie atıp skillerini sansürleyen? aciz götveren zaten 7 skill var neyin tribindesin bu bile kendi hileni ifşalamaktır. yüzsüz orospu çocuğu seni sikleyen kalmadı ya ona buna bulaşmaya başladın dimi:D:D clanınızın yarısı niye ban yedi? omcler ananızı siktikçe siz ağlamaya mahkumsunuz zavallı orospu çocukları:D:D:D:D:D
     
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    :D ahahahah olum hiç bişey yazmama gerek yok eyvallah saol bar paylaşmadığım movieyi söylüyosunda diğerlerini niye ağzına almıyosun :D omc gumm un alttan full can kesiyosun diye ağladığı movieyi izlemedin mi :D belli bölümünü çekip atmışsın pm nin yazık hahhaha :D pm saklayıp 1 saat sonra pm atmakta güzel tabi :D sen beni güldürdün ananına ben güldürcem :D ezikle muhattap olduk birini daha adam yaptık sevin sevin. attığım pmde herşey ortada rüyanda bile kesemezsin dont cry
     
  • llpromadell

    llpromadell Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    LAN AMINA KOYDUMUN KOLSUZ DONSUZ PİÇLERİ SİZİN ARANIZDA 1 TANE PLAYER VARSA BENİ CÜMLE ALEM SİKSİN AMINA KOYAYIM. SİKTİMİN YIRTIK DONDAN ÇIKMA Bİ SİKİM SAYILMA OMCLERİ LAN GÖTÜNE KAYARKEN KREM SÜRDÜKLERİM BİRİ DER FULL CAN KESİYON ZED BOT İFŞA ATARIZ KONUŞUR AMINA KOYDUMUN BEBEKKEN YARRAK EMMİŞİ BİRİ KESİLİR YEDİREMEZ AMINI IZDIRABINI SİKTİMİN SÜBYANI KOXP AÇTIRIR Bİ PRİESTİNE 2. VS Yİ DUYUNCA MOVİE YE DÜŞECEĞİ İÇİN ALT F4 ÇEKER LAN GÖTÜNÜ SÜBYAN KOĞUŞUNDA SİKTİRENLER 250 GRAMIN 1 GRAMI PLAYERLIK DEĞİL AMINA KOYDUMUN OMCLERİ
    Hepsini görmek için tıklayın...
    :D ondan zaten biz hangi ırkı basarsak arkamızdan kuyruğunuzu kıstırarak geliyordunuz :D bana pm den nasıl yalvardığınıızı panda ve neverfalss a sorabilrsin :))) ya da csw için nasıl ağladınızı nolur birleşelim diye birde şölye bir durum var sizi csw de yaptığınız hata yüzünden kumda oynayın diye siktir cektiten sonra ki ağlamalaranızı :))) karektersiz bebeler sizi :D birde 1 pt mage e nasıl paket olduğunuz durumlarda var :D :DDD::D:D yediremeyip mele + mage tek komut oynadığınız durumlarda var :DD::D kalitesiz loserlar sizi
     
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    ŞUAN OYUNDAYIM ALTTAN BÜTÜN OMCLERE KÜFREDİYOM BİRİDE DELİKANLI GİBİ WS GELMİYOR. BU ANLATTIĞIN MEVZULARDA YALAN DOLAN BAK BEN SANA SUAN GERÇEK ÜSTÜNDEN KONUSUYOM GEL TR DEYİM ALAYINIZIN AMINA KOYMAYA GELDİM
     
  • llpromadell

    llpromadell Aktif Oyuncu

    bir tane daha sw yi bıraktırdığımız loserlar ağlayıp duruyor.. daha dün gibi aklımda abeee bırakında pk atalım nolur bizi affedin birleşelim csw için.. sizin yüzünüzden pk atamıytoruz nolur az kafamıza vurun falaaan :D
     
  • llpromadell

    llpromadell Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    ŞUAN OYUNDAYIM ALTTAN BÜTÜN OMCLERE KÜFREDİYOM BİRİDE DELİKANLI GİBİ WS GELMİYOR. BU ANLATTIĞIN MEVZULARDA YALAN DOLAN BAK BEN SANA SUAN GERÇEK ÜSTÜNDEN KONUSUYOM GEL TR DEYİM ALAYINIZIN AMINA KOYMAYA GELDİM
    Hepsini görmek için tıklayın...
    delikanlılık küfürle olsaydı peeehhh ahlak velet :D daha düne kadar eline dagger takmaya utanırken nasılda ahkam keser duruma geldin kolsuz bebe:D biraz daha özelden ağlayın bana da insafa geleyim sizi, daha fazla ifşa etmeyeyim :)
     
    #18
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    OLUM BU DEDİKLERİNE KENDİN İNANIYON MU SEN :D OLUM KÜFÜR DEĞİL BEKLİYOM DİYOM HALA NE DİYON NE BOŞ ADAMLARLA KONUSUYOZ AQ BAK BEKLİYOM SİZ GİBİ KONUSMUYOM SW DEYİM CLANINIZDAN Bİ DELİKANLI BEKLİYOM
     
  • llpromadell

    llpromadell Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    LAN AMINA KOYDUMUN KOLSUZ DONSUZ PİÇLERİ SİZİN ARANIZDA 1 TANE PLAYER VARSA BENİ CÜMLE ALEM SİKSİN AMINA KOYAYIM. SİKTİMİN YIRTIK DONDAN ÇIKMA Bİ SİKİM SAYILMA OMCLERİ LAN GÖTÜNE KAYARKEN KREM SÜRDÜKLERİM BİRİ DER FULL CAN KESİYON ZED BOT İFŞA ATARIZ KONUŞUR AMINA KOYDUMUN BEBEKKEN YARRAK EMMİŞİ BİRİ KESİLİR YEDİREMEZ AMINI IZDIRABINI SİKTİMİN SÜBYANI KOXP AÇTIRIR Bİ PRİESTİNE 2. VS Yİ DUYUNCA MOVİE YE DÜŞECEĞİ İÇİN ALT F4 ÇEKER LAN GÖTÜNÜ SÜBYAN KOĞUŞUNDA SİKTİRENLER 250 GRAMIN 1 GRAMI PLAYERLIK DEĞİL AMINA KOYDUMUN OMCLERİ
    Hepsini görmek için tıklayın...
    nerde lan o ifşa videon merake ettim atda buralara yeşilensin az :)
     
    #20
  • Bu Sayfayı Paylaş