Video ALAYINIZA LAN !!! KRQL

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda KRQL34 tarafından 15 Şubat 2020 tarihinde açılan konu

  1. KRQL34

    KRQL34 Yeni Oyuncu

  2. ALON1

    ALON1 Yeni Oyuncu

    kaçmaktan oyun oynayamamışsın
     
    afrazat bunu beğendi.
  3. Titrettin16

    Titrettin16 Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    kaçmaktan oyun oynayamamışsın
    Hepsini görmek için tıklayın...
    arkasında Irk var... 8 kişiye karşı ırk geliyor
     
    KRQL34 ve C E N G A V E R bunu beğendi.
  • esco

    esco Yeni Oyuncu

    8W8 ATALIM OZAMAN SERVER BIRAKMASINA
     
    ISquRaLI ve System0fCombo1ATA2 bunu beğendi.
  • System0fCombo1ATA2

    System0fCombo1ATA2 Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    8W8 ATALIM OZAMAN SERVER BIRAKMASINA
    Hepsini görmek için tıklayın...
    :confused: Yaw Gurur allasen yazma şu cümleyi sonra swde kesilcek adam bulunmuyor yaww ,, 8w8 Atılır felan de kanka :cool::D
     
  • H_U_R_D_A_C_I_

    H_U_R_D_A_C_I_ Aktif Oyuncu

    Helal sana topragim asas pt candır :)
     
    Titrettin16 ve KRQL34 bunu beğendi.
  • H_U_R_D_A_C_I_

    H_U_R_D_A_C_I_ Aktif Oyuncu

    Topragim komutunu beğeniyorum her job oynayabiliyosun güzel Z aliyosun tek eksik ekibin biraz zayıf genelleme yapmıyorum bi kısmı için söylüyorum ama genel olarak iyisin elinize sağlık .
     
    Titrettin16 ve KRQL34 bunu beğendi.
  • ISquRaLI

    ISquRaLI Oyuncu

    QROLLLLLL adamsın MORUK :)
     
    KRQL34 bunu beğendi.
  • ILisaCastro_

    ILisaCastro_ Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    kaçmaktan oyun oynayamamışsın
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kardoo emirlerin hepsi arkadasım onları kesicek clan yok diye dusunuyorm ama kroll ptsi full asas tabikide kaca kaca oynicakk tarafsız cevap veryorum :)

    Turkey Neferian Clanı ADAMDIR :)
     
    ISquRaLI bunu beğendi.
  • SymbolXNXX

    SymbolXNXX Aktif Oyuncu

    tasmasını salmışım bunun pardon arkadaşlar KRQL gel oglum
     
    Aykut, ISquRaLI ve EMREEEEEEE bunu beğendi.
  • EMREEEEEEE

    EMREEEEEEE Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    tasmasını salmışım bunun pardon arkadaşlar KRQL gel oglum
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Haydaaaaaaa :D
     
    SymbolXNXX bunu beğendi.
  • KRQL34

    KRQL34 Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    tasmasını salmışım bunun pardon arkadaşlar KRQL gel oglum
    Hepsini görmek için tıklayın...

    Seninde sıran gelcek Bekle SIRANI !!!!!
     
    #12
    ISquRaLI ve SymbolXNXX bunu beğendi.
  • SymbolXNXX

    SymbolXNXX Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Seninde sıran gelcek Bekle SIRANI !!!!!
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Bekliom reis sonlara koyma beni ama üzülürüm bak
     
    #13
  • Titrettin16

    Titrettin16 Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bekliom reis sonlara koyma beni ama üzülürüm bak
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ağlarsın Üzülürsüün...
     
    #14
  • EMREEEEEEE

    EMREEEEEEE Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ağlarsın Üzülürsüün...
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Bu özgüven nereden geliyor acaba ?
     
    #15
  • ISquRaLI

    ISquRaLI Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Seninde sıran gelcek Bekle SIRANI !!!!!
    Hepsini görmek için tıklayın...
    +1
     
    #16
    SymbolXNXX bunu beğendi.
  • SymbolXNXX

    SymbolXNXX Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    benimle TekeTek vs Gelmediğinizden mi Acaba..! ?? T1TT1R3TTT1NNNN
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kanka hala şansın varken yorumu sil Oh Cilli görmesin bak valla iyiliğini düşünüyorum
     
    #17
    ISquRaLI bunu beğendi.
  • EMREEEEEEE

    EMREEEEEEE Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    benimle TekeTek vs Gelmediğinizden mi Acaba..! ?? T1TT1R3TTT1NNNN
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kdkdkdkdkdkkd
     
    #18
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    benimle TekeTek vs Gelmediğinizden mi Acaba..! ?? T1TT1R3TTT1NNNN
    Hepsini görmek için tıklayın...
    oyyyyyyyyyyyyyy camonn lan gel
     
    #19
    SymbolXNXX bunu beğendi.
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    benimle TekeTek vs Gelmediğinizden mi Acaba..! ?? T1TT1R3TTT1NNNN
    Hepsini görmek için tıklayın...
    lan en son bulletde böyle dediydi dedigiyle kaldı sırada senmi warsın gel atalım şmdi swye
     
    #20
    SymbolXNXX bunu beğendi.
  • Bu Sayfayı Paylaş