Video Andreamtr ufacık vs sahnelerim

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda testament23 tarafından 11 Ocak 2020 tarihinde açılan konu

  1. testament23

    testament23 Bizim Oyuncumuz





     
    Son düzenleme: 15 Mart 2020
    murato610, dayakxd ve FxxxxxxxxxxK bunu beğendi.
  2. dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    canın inmiyor bana da öner diyen no_burooock :D :D :D kendisi koxptan banlanmıştı banlanmadan 1-2 gün önce 2vs2de kesmiştim bunu koxpa rağmen kolsuzmuş
     
    testament23 bunu beğendi.
  3. testament23

    testament23 Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    canın inmiyor bana da öner diyen no_burooock :D :D :D kendisi koxptan banlanmıştı banlanmadan 1-2 gün önce 2vs2de kesmiştim bunu koxpa rağmen kolsuzmuş
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Normalde macro kullanmak istemiyorum da özellikte ko-59'da press ok macrocuları gördükten sonra mecbur kaldım. z tuşuna basıp mal mal ekrana bakıyor yaraklarım bi de bunları kollayan kolsuz tayfaları da var tabi
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • testament23

    testament23 Bizim Oyuncumuz

    He bu arada 1299'un alayı koxper aynen
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • O_H_H_H_____C_I_L_L_I

    O_H_H_H_____C_I_L_L_I Usta Oyuncu

    helalll bişeyler ögreniyon :D
     
  • testament23

    testament23 Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    helalll bişeyler ögreniyon :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    :) mic açabiliyosan ts geleyim muhabbet edek anlatacaklarım var
     
  • H_U_R_D_A_C_I_

    H_U_R_D_A_C_I_ Kral Oyuncu

    Oww yeahhh:D bu adam bi harika dostum :cool:
     
    testament23 bunu beğendi.
  • fetihan acar

    fetihan acar Kral Oyuncu

    OLUM OYUNA DÖNÜP DÖNMEMEK ARASINDA GİDİP GİDİP GELİYORUM AMK
     
  • testament23

    testament23 Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    OLUM OYUNA DÖNÜP DÖNMEMEK ARASINDA GİDİP GİDİP GELİYORUM AMK
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Bence başlama çok fazla hile ve buglar var ko filozof'a gel oynayalım PM atarsın.
     
  • murato610

    murato610 Kral Oyuncu

    Mehmet eline sağlık kardeşim özelden sana mesaj gönderemiyorum bana ulasırmısın musait oldugun zaman
     
    UNBEATEN Mehmet bunu beğendi.
  • AcitmadaaNNNN_

    AcitmadaaNNNN_ Yeni Oyuncu

    Eline sağlık Mehmet kardeşim ne wsler atardık senle özledim senle ws atmayı
     
    UNBEATEN Mehmet bunu beğendi.
  • UNBEATEN Mehmet

    UNBEATEN Mehmet Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Eline sağlık Mehmet kardeşim ne wsler atardık senle özledim senle ws atmayı
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Umarım fake değilsindir :D algı yaratmıyosundur :)
    Neyse eyv.
     
  • AcitmadaaNNNN_

    AcitmadaaNNNN_ Yeni Oyuncu

    Neden öyle bişey yapim la ? Öyle değilmi az mi ws attık ? Hayır neden algı yaratim tamam çok polemiğimiz oldu ama dostluk kazandı diye düşünüyorum
     
  • UNBEATEN Mehmet

    UNBEATEN Mehmet Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Neden öyle bişey yapim la ? Öyle değilmi az mi ws attık ? Hayır neden algı yaratim tamam çok polemiğimiz oldu ama dostluk kazandı diye düşünüyorum
    Hepsini görmek için tıklayın...
    fake açıp postlara küfredenler var karşim :) aynen çok vs atmıştık polemik yok oyuna girmiyorum zaten haftalardır.
     
    #14
    AcitmadaaNNNN_ bunu beğendi.
  • AcitmadaaNNNN_

    AcitmadaaNNNN_ Yeni Oyuncu

    Be

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    fake açıp postlara küfredenler var karşim :) aynen çok vs atmıştık polemik yok oyuna girmiyorum zaten haftalardır.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    bende çarın şifresini unuttum neyseki doğan ( K e n J i r a ) kardeşim şifresini verdi ama PC m olmadığı için giremiyorum özledim oyunu cafelerde Kapalı bi ara takılalım denk getirip kendine iyi bak
     
    #15
    UNBEATEN Mehmet bunu beğendi.
  • Bu Sayfayı Paylaş