G

GewoonkijkenDB

Guest
Memo yargı dağıtmışsın gene kardeşim eline sağlık
Bu arada legal adama ban atan admin kes seninde ananı sikerim
 

CEVATPAŞALI_

Oyuncu
7 Eylül 2019
48
25
18
25
Andreamtr den beklentiniz neki aq. Salak adminlerden oluşan salak topluluğu. Pk sı zevksiz arenası boş admini boş useri daha da boş. Temize hile, hileye temiz derler. Kendi namusları gibi savunurlar. Aptal ordusu içinde bir kaç tane oyuncu çıkıyor aha böyle. Uğur aptal oçuda banlamıştı galiba seni. Alayının aq knight59 gelin beyler. Pksı arenası koruması en üst seviyede. Tertemiz server.
 
G

GewoonkijkenDB

Guest
Andreamtr den beklentiniz neki aq. Salak adminlerden oluşan salak topluluğu. Pk sı zevksiz arenası boş admini boş useri daha da boş. Temize hile, hileye temiz derler. Kendi namusları gibi savunurlar. Aptal ordusu içinde bir kaç tane oyuncu çıkıyor aha böyle. Uğur aptal oçuda banlamıştı galiba seni. Alayının aq knight59 gelin beyler. Pksı arenası koruması en üst seviyede. Tertemiz server.
İlk defa doğru bir şey yazdın he.
Bu arada anneni fuhuş tan içeri almışlardı parası neyse vereyim çıkartalım ablanda düştü fuhuşa birde onu kurtarmakla uğraşmayalım