Video Eee sana baktım Recep söyle

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda xxscorp tarafından 13 Temmuz 2018 tarihinde açılan konu

  1. xxscorp

    xxscorp Oyuncu

  2. RecepATESS

    RecepATESS Yeni Oyuncu

    Güzel kardesim eline saglık iyi asas oynuyorsun , ama aramızda hiç bir problem vs. bişi olmamasına ragmen ve cok gereksiz bir videoyu neden yükledin acaba vs degil bişi değil pkda kesmişsin ellerine saglık bro gururlandırdın beni ama gerek yok be hacım iyi pkların olsun :)
     
  3. xxscorp

    xxscorp Oyuncu

    Kardeş seni tanımam etmem. Problem falan yok. Zaten pk videosunun gereksizi olmaz. Bunda gururlanacak bir şey bulabiliyorsan senin adına sevindim.
    8 mage iç içe bana(tanımadığın insana) pm atıyorsun. Tek asasım. Bu videoda her önüne gelene pm atman çok yanlış onu gösterdim. Hayırlı pk lar.
     
  4. RecepATESS

    RecepATESS Yeni Oyuncu

    Biraderim dikkat edersen biz mageyiz lr keserken sürekli benim elimi düşürüyorsun belki beni 30 kere kesmişsindir fark etmez oyun bu kesersin ama ben kötü bir amaçla yazmadım ama sen ön yargılı davranarak bana giydirmeye çalışıyorsun neyse tekrardan eline saglık video senin videon sadece benim demek istedigim vs olur. kavgalı oluruz , muhabbetimiz olur veya birbirimize söveriz vs. olayın özeti yani gereksiz bi video beni tekliyebilirsin zaten genelde tormentli oluyor dex takan bi asas 2 vuruor oyun bu zevkini almaya bakıyoruz ayrıca kardesim bende seni tanımam etmem yalnız bu oyun bide tanıyanlar bilir zaten ben ts3 den baska diyaloga girmiyorum pm genelde atmam clandaki adamlarda rahatsız olurlar pm diyalogundan tekrardan eline saglık.
     
    mttvls bunu beğendi.
  5. xxscorp

    xxscorp Oyuncu

    Kimseye ön yargılı davrandığım falan yok kardeş. Bir video atmak içinde illa biriyle kavgalı olman gerekmez. Kestik kesmedik bi video attık. Pm'ne geri bildirim olarak düşün. Bu kadar yoruma bile gerek yok. Neyse seninde eline sağlık.
     
  6. TR_MaMiNaK_TR

    TR_MaMiNaK_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Kimseye ön yargılı davrandığım falan yok kardeş. Bir video atmak içinde illa biriyle kavgalı olman gerekmez. Kestik kesmedik bi video attık. Pm'ne geri bildirim olarak düşün. Bu kadar yoruma bile gerek yok. Neyse seninde eline sağlık.
    Hepsini görmek için tıklayın...

    KARDEŞ Bİ VİDEO ATMAK İÇİN KAVGALI MI OLMAK GEREK DİYORSUN , BU KADAR YORUMA BİLE GEREK YOK DİYORSUN , ÜŞENMEYİP GERİ BİLİDİRİM İÇİN VİDEO ÇEKİYONRSUN KENDİNLE ÇELİŞİYORSUN . PK DA HERKEZE PM ATARLAR NEYİN KAFASINI YAŞIYON Kİ :s prim mi KASMAYA ÇALIŞIYON BENİM Mİ DİYON SW NE DİYON :p ÇOK BOŞ KONU KERDEŞİM


    DN : NE O ADAMI TANIYOM , NE SENLE ÇOK ZAMİMİYETİMİZ VAR ŞAHSİ FİKRİMDİR EYW.
     
  • xxscorp

    xxscorp Oyuncu

    Ben bir çelişki göremedim kardeş. Sen kendi kendine tribe girmişsin anlaşılan. Server ile ilgili bir laf etmedim. Server benim falanda demedim. Ne diyorsun sen ?
    Prim konusuna gelince herkes neyin ne olduğunu zaten biliyor. Ben çok iyiyim vs. demiyorum. 10 -15 yaş çocukların beni övmesine gerek yok. Prim işi senin işin kardeş.
    Ben video kayıtta oynuyorum beğendiğim bir sahneyi koymuşum. Ne olmuş?
    Arkadaş yazıyor ben ona yazıyorum. Diyorum ki yazıyoruz ama gerek yok bu kadar yazmaya bitirelim.
    Ben bir şeyin kafasını yaşamıyorum ama anlaşılan sen yaşıyorsun.
    Konu sana göre boşsa olabilir normal. Boş insana boş gelir her şey.


    DN : NE O ADAMI TANIYOM , NE SENLE ÇOK ZAMİMİYETİMİZ VAR ŞAHSİ FİKRİMDİR EYW.
     
  • TR_MaMiNaK_TR

    TR_MaMiNaK_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ben bir çelişki göremedim kardeş. Sen kendi kendine tribe girmişsin anlaşılan. Server ile ilgili bir laf etmedim. Server benim falanda demedim. Ne diyorsun sen ?
    Prim konusuna gelince herkes neyin ne olduğunu zaten biliyor. Ben çok iyiyim vs. demiyorum. 10 -15 yaş çocukların beni övmesine gerek yok. Prim işi senin işin kardeş.
    Ben video kayıtta oynuyorum beğendiğim bir sahneyi koymuşum. Ne olmuş?
    Arkadaş yazıyor ben ona yazıyorum. Diyorum ki yazıyoruz ama gerek yok bu kadar yazmaya bitirelim.
    Ben bir şeyin kafasını yaşamıyorum ama anlaşılan sen yaşıyorsun.
    Konu sana göre boşsa olabilir normal. Boş insana boş gelir her şey.


    DN : NE O ADAMI TANIYOM , NE SENLE ÇOK ZAMİMİYETİMİZ VAR ŞAHSİ FİKRİMDİR EYW.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    KARDEŞİM VİDEO DAKİ AMACIN SADECE BEĞENDİN VE PAYLAŞMAK İSTEDİN YANİ BUMU :s KONU BAŞLIĞIN BİLE ADAMI TAHRİK EDER .AYRICA BANA BOŞ Bİ KONU OLARAK GELDİ MANTIKLI DA ÖZETLEDİM YUKARIDA . SERVER E LAF ETMEDİM DEDİN , ZATEN ORDA SERVERE LAF ETTİN DEMEDİM İNCE Bİ DOKUNUŞ VARDI ANLAMAMIŞSIN ZATEN , ANLAR HERHAL DE DEDİM
    NESE KARDEŞ KONUNDA BOŞ KENDİN DE BOŞSUN TMM MI BİDAHA YAZMA .
     
  • xxscorp

    xxscorp Oyuncu

    Sen yazdığımı bir daha oku. Her şeyi üzerine alınma 5 yaşında değilsin öyle değil mi ? yoksa öyle mi ?
    Adın recep mi değil bu konunun seninle yakından uzaktan bir bağlantısı bile yok. Tahrik olmuşsun ya. Ben senin lafınla'' prim için burdaymışm ya'' . Kimin ne olduğu ortada.
    Server ile ilgili bir laf etmedim. Server benim falanda demedim yazıyor iyi oku. ''BENİM Mİ DİYON SW NE DİYON'' lafının cevabı bu. Ya okuma yazman yok ya da balık hafızalısın.
    Sende konu aç kardeş ücretsiz sonuçta. Sana göre mantıksız gelen başkasına mantıklı gelebilir. Bu dünyada tek sen misin ? Boş yapıyorsun bana burada :)
    yazma bidaha hmm tmm ok :)
     
  • TR_MaMiNaK_TR

    TR_MaMiNaK_TR Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Sen yazdığımı bir daha oku. Her şeyi üzerine alınma 5 yaşında değilsin öyle değil mi ? yoksa öyle mi ?
    Adın recep mi değil bu konunun seninle yakından uzaktan bir bağlantısı bile yok. Tahrik olmuşsun ya. Ben senin lafınla'' prim için burdaymışm ya'' . Kimin ne olduğu ortada.
    Server ile ilgili bir laf etmedim. Server benim falanda demedim yazıyor iyi oku. ''BENİM Mİ DİYON SW NE DİYON'' lafının cevabı bu. Ya okuma yazman yok ya da balık hafızalısın.
    Sende konu aç kardeş ücretsiz sonuçta. Sana göre mantıksız gelen başkasına mantıklı gelebilir. Bu dünyada tek sen misin ? Boş yapıyorsun bana burada :)
    yazma bidaha hmm tmm ok :)
    Hepsini görmek için tıklayın...

    YA KARDEŞ ŞU AÇTIĞIN KONUNUN NERESİNDE MANTIK VAR . PM ATMIŞ VİDEOYA ALMIŞSIN , BAŞLIK DESEN AYRI Bİ FANTAZİ NEYİN KAFASINI YAŞAMIŞSIN BELLİ DEĞİL GÖSTERİŞMİ YAPIYON A.G . KONU AÇIYORSAN OLUMLU OLUMSUZ YANITLARA KATLANICAKSIN , KENDİ ŞAHSİ FİKRİMİ SÖLEDİM HEM O ADAMI HEM SENİ TANIMADIĞIMI SÖLEDİM . OBJEKTİF YAKLAŞTIM . ZORUNA GİDER TABİ , ÇÜNKÜ YAPTIĞIM YORUMLAR NOKTA ATIŞI

    RİCA EDİYORUM ADMİN YADA FORUM YETGİLİSİ OKUYORSA , ŞU BOŞ KONUYU KALDIRSIN . CAHİLLER LE FAZLA MUHATTAP ETMEYE KATLANAMIYORUM

    DN: NE YAZARSAN YAZ CEVAP VERMİCEM BİDAHA . BOŞ BOŞ BOŞ KONU ŞİMDİ .S.GİT .......................
     
  • dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Gereksiz saçma ama güzel sahne aq karar veremedim nötrüm şu an bu arada dayak atılır xd
     
  • xxscorp

    xxscorp Oyuncu

    Maminak denen arkadaşa yazıyorum. Kardeş senin bunu anlaman için önce beynin olması lazım. Kapasite meselesi. Fazla zorlama en iyisi.
    Olumlu olumsuz yanıt derken senin yaptığın yorumlar beni burada kötü yapmaz aksine daha iyi yapar. Bu videoda kendi adıma olumsuz bir şey göremedim. Konu boş diyorsun. Yazdığın yazıları oku. Bir de benim yazdıklarımı oku. Her seferinde nasıl almışım altıma. Senin zoruna gitmese devam etmezdin. Recep bile bu kadar uğraşmadı. Şahsi fikrini söyledin bende diyorum ki burada tek sen yoksun. Kaç tane insan var bu dünyada. Senin kapasiten olmadığından bu tarz şeyleri anlaman mümkün değil o yüzden çekil kenara seyret.
    Hadi işine bak :) Çoluk çocuklamı uğraşayım bu saatten sonra.

    Madem bir şey yazmayacaksın sana çok sevdiğim bir sözü video ile anlatmaya çalışacağım. İzle.

     
    Son düzenleme: 15 Temmuz 2018
  • HaYaLLeR vs HaYaTLaR

    HaYaLLeR vs HaYaTLaR Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    valla tüm yorumları okudum Recep kardeşimden çok sen üstelemişsin. Arkadaş güzel bi video paylaşmış 8 kişi arasına girip arkadaşı kesmiş o da bunu kendince güzel bulmuş sende gelmiş yok efendim şöyle yok efendim böyle yazmışsın oğlum sen daha 2 güne bizim partimizde götümüzden ayrılmıyordun ne olduda tanımıyorum ben onu diyip böyle gereksiz küfürlü yorum yazarsın yada neyse boş ver sen devam et
     
  • SerefsizAdam

    SerefsizAdam Yeni Oyuncu

    Mehmetcim bana cevap vermiyorsun burda kavga ediyorsun, alındım bak. Az bizle de kavga et sıkılıyorum. Anlıyor musun? DoYouKnowSIX
     
  • putperest

    putperest Yeni Oyuncu

    Ya konu açıyorsanız yorumları dikkate alın abi eleştiri tabiki olacak.
     
  • Bu Sayfayı Paylaş