Resim Eskileri yâd edelim :)

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda dayakxd tarafından 23 Temmuz 2018 tarihinde açılan konu

?

En sağlam clan?

  1. OffensiveMarvelClass

    5 oy
    83.3%
  2. Üstteki.

    1 oy
    16.7%
  1. dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    AndreamTR tarihinin tek winner clanı, csw kazanmaya devam içerikli foto :)

    [​IMG]
     
    MuratALVER ve llpromadell bunu beğendi.
  2. Gumm35

    Gumm35 Yeni Oyuncu

    Bizden iyisinin aq
     
  3. eşek sikmiyoduk uzun zamandır :D
     
    mttvls bunu beğendi.
  4. Gumm35

    Gumm35 Yeni Oyuncu

    Eşek sikersen anca sıgır çobanı
     
    Alıdayı bunu beğendi.
  5. dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    DAHA NİCK VERMEYE KORKUYOR EMBESİL OROSPU EVLADI :d
     
  6. NinetyFouR

    NinetyFouR Yeni Oyuncu

    Hoşgeldiniz beyler ;) sonunda dişimize göre bir rakip bulabildik, iyi rekabetler olsun inşallah..(Ts mize de bekleriz tanışmak adına)
    TheHookah ' Dan Selamlar...
     
    dayakxd bunu beğendi.
  7. hakannc32

    hakannc32 Yeni Oyuncu

    sen sen ol başkalarının sözüne inanıp da bırakıp gitme üzülürsün.. Güzel küfürlü hareketli ortam...
     
  8. 23explict

    23explict Oyuncu

    Göt korkusundan karşı ırkın mage teamini takip etmek için adam yollayan clan.
     
  9. dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Ne komik çocuklar var bu forumda... Karşı ırkın mage teami dediğin her teamin komutçusu bizim en iyi olduğumuzu kabul ediyor zaten. OMC amınızı götünüzü tekmeledikçe forumda çıldırmaya devam edeceksiniz ama oyunda hep altımızda olacaksınız, sizin kaderiniz bu.
     
  10. llpromadell

    llpromadell Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Hoşgeldiniz beyler ;) sonunda dişimize göre bir rakip bulabildik, iyi rekabetler olsun inşallah..(Ts mize de bekleriz tanışmak adına)
    TheHookah ' Dan Selamlar...
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Biz hep burdaydık :D Sadece OMC tagına geri döndük ^^
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • llpromadell

    llpromadell Oyuncu

    oyundaki tek başarısı gelip bizle uğraşmak olanlar naberr :D
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • KHAN

    KHAN Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bizden iyisinin aq
    Hepsini görmek için tıklayın...
    :D :D :D :D
     
  • 23explict

    23explict Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ne komik çocuklar var bu forumda... Karşı ırkın mage teami dediğin her teamin komutçusu bizim en iyi olduğumuzu kabul ediyor zaten. OMC amınızı götünüzü tekmeledikçe forumda çıldırmaya devam edeceksiniz ama oyunda hep altımızda olacaksınız, sizin kaderiniz bu.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Amk malı 2 cümle yazdık bi paragraf yazmışsın niye bu kadar içerledin.korkma olm bu kadar
     
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Amk malı 2 cümle yazdık bi paragraf yazmışsın niye bu kadar içerledin.korkma olm bu kadar
    Hepsini görmek için tıklayın...
    tespit gibi tespit
     
    Son düzenleme: 25 Temmuz 2018
  • dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Siz içerlemiş olmasanız gelip burda kudurur muydunuz aptal orospu çocukları ahaha gleödsğsdödğdödşddössğaö
     
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Siz içerlemiş olmasanız gelip burda kudurur muydunuz aptal orospu çocukları ahaha gleödsğsdödğdödşddössğaö
    Hepsini görmek için tıklayın...
    avukat hanımda geldi
     
    #16
  • llpromadell

    llpromadell Oyuncu

    [​IMG]

    İt ürür kervan yürür :) omc siker atar keyfine bakar
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • boyundan büyük laf etme
    boyundan büyük yarağım var dikkat et :D
     
    23explict bunu beğendi.
  • TequiLa

    TequiLa Yeni Oyuncu

    OMC Siker atar agacım :)
     
    dayakxd bunu beğendi.
  • 23explict

    23explict Oyuncu

    OrospuMilletiClanı =Omç :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
  • Bu Sayfayı Paylaş