Durum
Yanıtlara kapalı.

SymbolX

Moderator
Site Yetkilisi
Forum Moderatörü
13 Haziran 2017
32
24
8
Kardeş switchh senin 5 gömlek üstün bi asas ayrıca o gün bende vardm o arena da seni yarı hp kesince daha gelmedin zaten sol alta bakınca switchin seni kestiği gözüküyor : ) harbi komik adamsın seviyorum seni ya
 

QuickShock

Yeni Oyuncu
14 Mart 2017
18
5
3
30
Dual SHERİON + SC'siz FULL HP kestiğim adam burda laga luga yapmasın aq.Şizofrensin anladıkta düş yakamızdan artık.Bizim çapımız seni aşar üzülürsün hor kullanırız aslanım hadi işine bak. 6 bin kere kestik yetti artık biz sıkıldık sana çakmaktan hâlâ ağlıyorsun.

 

Schizo

Usta Oyuncu
25 Nisan 2017
815
256
63
28
Adamı 20 defa kesmişim bi tane vs de olduğum yerde duruyorum onu gelip kesiyor onu da ss alıyor falan böyle bi deluğanlı bu adam vs de switch'i 20 defa kesse de inanmam ki :D 20 defa kesse 60 defa kesilmiştir bu salak
 

Forzaa518

Oyuncu
24 Temmuz 2017
6
0
6
28
Adamı 20 defa kesmişim bi tane vs de olduğum yerde duruyorum onu gelip kesiyor onu da ss alıyor falan böyle bi deluğanlı bu adam vs de switch'i 20 defa kesse de inanmam ki :D 20 defa kesse 60 defa kesilmiştir bu salak
Aynen bende küçükken radyonun içinde insanlar var sanıyordum . Sanada gider gel istanbula neyin varsa koy ortaya 1 ws 1 - 2ws2 atalim yanyana benim kitabımda kaybetmek yok bükemediğimiz eli öpmeyiz kırarız ;) ist dışındaysanda 5 ws atarız karsilikli movie kabul sansursuz . Seri spike gibi bahanelerle gelme karsima yeter . Beni kesemeyecegini sende biliyorsun defalarca attik vs senden olan videolari derleyip movie yapmaktan useniyorum yoksa sende coktan itaat etmistin ;) Benim işim senle degil her defasinda bunlarin mahkemesinde avukatlik yapma bana bunlar benim durmadan kestigim 5 e karsi 0 kestigim beltsiz kestigim adamlar charina baskalarini sokturup karsima gelen insanlar cekemeyip forumdaki videolarimi kaldirtiyorlar daha neyin muhabbetini yapiyorsunuz ? Adam beni bos charla kestigini iddaa ediyor bende ona karsi full charinla attigimiz videoyu koydum 3-2 biten . çok can yanacak çok çekil kenara sadece seyret ..
 

Schizo

Usta Oyuncu
25 Nisan 2017
815
256
63
28
Sen bana movie yapcan? tamam ben şuan istanbuldayım dudullu da oturuyorum gelsene yan yana atalım özelden mesaj atıyorum numaramı ara görelim seni bi :D
 

WakaBayaShi

Oyuncu
19 Temmuz 2017
8
4
8
32
Bu kancığı adamdan saymayın swde herkeze bacısını sırtladı hala akıllanmadı Kesilince hep bi bahne yok sikil deniyodum yok siklmediğim ws felan delikanlı ol at kafası delik'amlı olma 10.sınıf bi asas sıradan bile değil Burda atıp tutuyo ws ye gel diyince sizofrene bağlıyo aq eziği bırakın bu bebeyi kendi haline oynasın burlarda uğraşmaya değmez bi karekter..
 
  • Like
Reactions: MarquezZ_35

WakaBayaShi

Oyuncu
19 Temmuz 2017
8
4
8
32
Dual SHERİON + SC'siz FULL HP kestiğim adam burda laga luga yapmasın aq.Şizofrensin anladıkta düş yakamızdan artık.Bizim çapımız seni aşar üzülürsün hor kullanırız aslanım hadi işine bak. 6 bin kere kestik yetti artık biz sıkıldık sana çakmaktan hâlâ ağlıyorsun.

Yine yerlerde iyice alıştı altımıza girmeye gayri meşur çocuk istemiyoruzz
 

ForzaScarrow

Aktif Oyuncu
25 Nisan 2017
463
49
28
28
Bu kancığı adamdan saymayın swde herkeze bacısını sırtladı hala akıllanmadı Kesilince hep bi bahne yok sikil deniyodum yok siklmediğim ws felan delikanlı ol at kafası delik'amlı olma 10.sınıf bi asas sıradan bile değil Burda atıp tutuyo ws ye gel diyince sizofrene bağlıyo aq eziği bırakın bu bebeyi kendi haline oynasın burlarda uğraşmaya değmez bi karekter..

https://www.youtube.com/watch?v=Bl_qftXqO_g

Bunlar kim ?
 

ForzaScarrow

Aktif Oyuncu
25 Nisan 2017
463
49
28
28
Bunlar yediremeyip forumdan sildirdikleriniz movieler ve üşenip atmadığım bi ton video pcde duruyor .

ama yetmez noktayı daha koymadım size bunlar hiç .
 

Schizo

Usta Oyuncu
25 Nisan 2017
815
256
63
28
Yarrağam ben neredeyim bu videolarda? Boş charımı ss ile kesmiş atmışsın amk ben boş charla senin full charını kestiğimi biliyorum ki attığın sslerde de gösteriyo altta boş chara yattığın öğreneceğin çok yol var o tarzla beni ve benim gibileri kesemezsin aslanım bunu kafana koy. attım sana telefon numaramı özelden götün yiyorsa ara atalım istanbuldayım ben de.
 
  • Like
Reactions: MarquezZ_35

Jokoo

Yeni Oyuncu
16 Haziran 2017
5
6
3
28
Konu çığırından çıkmış. Tahrik edici unsurlar ve küfürler barındırdığından yoruma kapatılmıştır. Açılan yeni konularda aynı unsurların tekrarı halinde forumdan uzaklaştırma cezası verilecektir.
 
  • Like
Reactions: MarquezZ_35
Durum
Yanıtlara kapalı.