Video H O U W A N J E vs Schizo

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda Schizo tarafından 6 Temmuz 2018 tarihinde açılan konu

  1. Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

  2. SametBabaa

    SametBabaa Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Hepsini görmek için tıklayın...
    tokat komboyu çok iyi yapıyon gökhanım :)
     
    mttvls bunu beğendi.
  • mttvls

    mttvls Usta Oyuncu

    Keşke beltsiz kestigin videoyu atsaydın
     
  • MuratALVER

    MuratALVER Administrator Site Yetkilisi

  • Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

    Eyvallah sametim :) muhsin beltsiz vs de 350 ac basiliydi etik olmaz diye bunu attim. Sirada saqqar yavuz var güzel bi movie yapcam ona
     
  • SerefsizAdam

    SerefsizAdam Oyuncu

    Fena küfürcüdür bu houwanje
     
  • Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

    Aramda bir problem yok hilesin dedi movie at dedi attim o kadar.
     
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    Hileci gökhan :D server'a geldiysen az ws atak :D ateşli oynuyosun
     
  • Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

    gel kanka atalım giriyorum
     
    Unbeaten01 bunu beğendi.
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    Ula bi sen varsın skill dönüşlerinde beni zorlayan seninle ws atmak hoşuma gidiyo amk sabaha kadar atarım :D combo da aynı benim gibi sanki skill+w+r :D
     
    Schizo bunu beğendi.
  • mttvls

    mttvls Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ula bi sen varsın skill dönüşlerinde beni zorlayan seninle ws atmak hoşuma gidiyo amk sabaha kadar atarım :D combo da aynı benim gibi sanki skill+w+r :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    La sen önce bir beni kes son ws miz istek üzerine 5-3 bitmişti
     
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    La sen önce bir beni kes son ws miz istek üzerine 5-3 bitmişti
    Hepsini görmek için tıklayın...
    ben size anlatmaktan sıkıldım artık birşey demiyorum :) ben macronun dibine vurmuyorum her ws de 3 saniye geriden geliyorum neyse siktir et kimseye kendimi kanıtlamak istemiyorum gökhanla geçen hafta da ws attık lag'ı farketti iyi geceler adamım
     
    mttvls bunu beğendi.
  • mttvls

    mttvls Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    ben size anlatmaktan sıkıldım artık birşey demiyorum :) ben macronun dibine vurmuyorum her ws de 3 saniye geriden geliyorum neyse siktir et kimseye kendimi kanıtlamak istemiyorum gökhanla geçen hafta da ws attık lag'ı farketti iyi geceler adamım
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Macro ve ben pes kral benim
     
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    Şgşglklsldkd sana macro mu dedim :D kral sensin
     
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Macro ve ben pes kral benim
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kral kimmiş? SUUPPRAAAYZ:D:D

    [​IMG]
     
    #15
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Şgşglklsldkd sana macro mu dedim :D kral sensin
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Sen de iyi oyuncusun ecnebi sana da bi suprayz yapalım.

    [​IMG]
     
    #16
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    kestiklerim nerede bebe götveren
     
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Terbiyesize bak ya. Kötü bir şey mi dedik olum senin de kestiğin vsler vardı ama üstünlük bendeydi hatırlarsın B E Y K O Z 1 9 0 8 bunu da öylesine attım
     
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Bu da taze suprayz :D

    [​IMG]
     
  • Unbeaten01

    Unbeaten01 Aktif Oyuncu

    pekala,tek cevap vericem sana ZeintSaintPetersburg'da oynarken sana realini sorduğumda knight-59.net'den geldigini burada oynamadıgını söylemiştin başka bi arkadaşı çağırdımda işim var diyip kaybolmuştun 2 defa yaptın bunu zaten attıgın şu SS günler önce attığımız ws'di beni gururlandırdın aslında attıgın için tşk ederim son olarak BeCareful'da ise bana OMC:BESİKTAS OLDUGUNU söyledin Oyundan cıkıyordum gider ayak arena geldim zaten lagdan ws atılmıyor bir zamanlar bana TBL,BOT diyen kimdi aptal gerizekalı atayımmı buraya 1-2 suprayz istermisin ?
     
  • Bu Sayfayı Paylaş