knight online

  • knight online

    Votes: 0 0.0%
  • knight online

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

l3uFFaLo_

Yeni Oyuncu
26 Mart 2018
4
0
3
30


YAVRUCUM BAK , ATTIĞIMIZ BU WS DE BEKİR BİZİM ARKADAŞLAR DEDİ DALGAYA ALDI , SC Sİ BİTTİ BENİ TUT SC BASACAM DEDİ , DC YEDİ GİRDİ CTRL TAKMAMIŞ BASİT BASİT ÖLDÜ CTRL YÜZÜNDEN . AYNI KONULARI AÇIP PRİM KASIP DURMA . KENDİ NİCK İNLE AZCIK ERKEK OLUP ANDREAM TR DE PK AT FAKE HESAP İŞLERİNİ BIRAK .

DN : SEN KENDİ NİCK İNLE OYNASAN NE BEKİR BÖYLE OYNAR NE BEN BÖLE OYNARIM ANLADIN MI BENİ A.G S1PASI

DENG GELİRSEK WS ATARIZ ALIRSIN MOVİE [ NİCKLER BELLİ ŞEKİLDE ] O ZAMAN KESERSEN KOY EYW.

MESELA BENİM PK ATTIĞIM DA WS YE DENG GELEN ADAMLAR BÖLE OYNAMADIĞIMIDA BİLİRLER KAÇ DEFA 3WS 2 4 WS 2 5 WS 2 İLE KESTİĞİM ADAMALAR VAR ...2 WS 2 Yİ SÖLEMİYOM BİLE ..!


ŞİMDİ SİKTİR GİT AMINA KOYDUĞUMUN ÇİKİDİK WELEDİ ..................KÜFÜRE KENDİN KAŞINDIN


HE ŞUNUDA UNUTMADAN SÖLİYİM BENİM GERÇEK JOBUM ASAS PRİESTİ HOBİ OLARAK OYNUYORUM .


İŞİMİZ GÜCÜMÜZ YOK ÇOLUKLA ÇOCUK LA URAŞIYOZ AQ YAWWVV .:S


SÖYLEDİKLERİMİ ANLADIN FARZ EDİYORUM BENCE BU VİDEO YU KALDIR YOUTUBEDEN..
[ BU ŞEKİLDE ADAM KESSEM KESTİM DEMEM ] EYW.


İMZA :p
TR_MaMiNaK_TR//////////l3uFFaLo_
 

CiG4

Oyuncu
23 Şubat 2018
56
0
6
26
Chimera nptsin yavrum movieni aldım çok salak diye atmadım foruma gg
 

CHIMERA

Oyuncu
11 Eylül 2017
169
18
18
juskov sen değişik bi çocuksun küfür etmeye gerek duymuyorum ötede oyna benim üstümden rank kasma

youkeziy burdan sürekli yazıyosunda 7 24 oyundayım gel götün yiyosa ben burdayım. İZLEMEDE KALIN
 

CiG4

Oyuncu
23 Şubat 2018
56
0
6
26
Ben JUSKOVYAKHD değil VFoRY0U(CİGA) burdan artistlik yapacağına pmlerine cevap ver pmlerini bloklama..
 

YouKeziy

Oyuncu
27 Ocak 2018
44
4
8
30
juskov sen değişik bi çocuksun küfür etmeye gerek duymuyorum ötede oyna benim üstümden rank kasma

youkeziy burdan sürekli yazıyosunda 7 24 oyundayım gel götün yiyosa ben burdayım. İZLEMEDE KALIN
Ben sana ağır gelirim kaldıramassın jryi az öğren belki bi şansın olur sıradan asaslarla uğraşmaya değmez sen babanın daşaklarında sallanırken biz bu oyunu kitabını yazmış zevkini almış adamlarız illa kaşınıyosan akşam 2ws2 atalım karım yapayım seni .
 

CHIMERA

Oyuncu
11 Eylül 2017
169
18
18
Ben JUSKOVYAKHD değil VFoRY0U(CİGA) burdan artistlik yapacağına pmlerine cevap ver pmlerini bloklama..
LAN AMINI YURDUNU SİKTİMİN OGLU SEN KİMSİN YAZIYON DİYE PM BLOCKLİCAM KOPXER PRİNİ SAL GEL 1VS1 ARENA GEÇ ÖYLE SKİLL BAR A 3 MİNOR KOYUP KOXPER PRİNİN ARKASINDA 2V2 ATMAYA BENZEMEZ
 

CHIMERA

Oyuncu
11 Eylül 2017
169
18
18
Ben sana ağır gelirim kaldıramassın jryi az öğren belki bi şansın olur sıradan asaslarla uğraşmaya değmez sen babanın daşaklarında sallanırken biz bu oyunu kitabını yazmış zevkini almış adamlarız illa kaşınıyosan akşam 2ws2 atalım karım yapayım seni .

lan sen ne konusuyon aq daha nickin belli değil burda fake fake konusyon kelimeyle icraat yapma gel 1vs1 7 24 oyundayım anasını siktimin koxperları
 

CiG4

Oyuncu
23 Şubat 2018
56
0
6
26
LAN AMINI YURDUNU SİKTİMİN OGLU SEN KİMSİN YAZIYON DİYE PM BLOCKLİCAM KOPXER PRİNİ SAL GEL 1VS1 ARENA GEÇ ÖYLE SKİLL BAR A 3 MİNOR KOYUP KOXPER PRİNİN ARKASINDA 2V2 ATMAYA BENZEMEZ
EZİKSİN BARİ BAĞIRARAK SÖYLEME AMK EVLADI KOXPER SEM MOVİEMİ AL AT FORUMA ONUN BUNUN EVLADI BOŞ YAPMA PM LERİNE CEVAP VER YETER SİKİK SENİ...