Video inatlasmayın tek derdim bu bilekle bunlar yapılıyorsa gerisini siz düşünün

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda irfan12 tarafından 11 Haziran 2019 tarihinde açılan konu

  1. irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

  2. SixtyIOne

    SixtyIOne Yeni Oyuncu

    Evet tahmin ettiğim gibi yatılan vsler konulmamış, orada "Ekran donuyor, pc kastı, yan yattı çamura battı suya düştü" gibi bahanelerin arkasında 4 kere yatış var. Serverda şu herife itibar edip blue-red pot basmadan sayılı vs attığını duyan bilen gören varsa haber etsin zabıtını tutalım :) . Bu arada tanıyan tanıyor zaten bu herif gibi "Onu kestim, bunu kestim, şöyle iyiyim, böyle iyiyim" diyen bir insan değilim serverda benden iyi gördüğüm ve bildiğim bir çok oyuncu var ancak bu şahıs bu kişilerin arasında asla değil.

    Edit: Ek olarak unutmuşum uzun zaman geçti tabii, bu vsler atılırken video çekildiğini biliyordum, şakayla karışık "yattıklarını da koyarsın umarım" dedim "tabii videonun sonuna ekleyeceğim" dedi. Sırf tanıyın diye söylüyorum şu adamı, işim olmaz yoksa. :)
     
  3. irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Evet tahmin ettiğim gibi yatılan vsler konulmamış, orada "Ekran donuyor, pc kastı, yan yattı çamura battı suya düştü" gibi bahanelerin arkasında 4 kere yatış var. Serverda şu herife itibar edip blue-red pot basmadan sayılı vs attığını duyan bilen gören varsa haber etsin zabıtını tutalım :) . Bu arada tanıyan tanıyor zaten bu herif gibi "Onu kestim, bunu kestim, şöyle iyiyim, böyle iyiyim" diyen bir insan değilim serverda benden iyi gördüğüm ve bildiğim bir çok oyuncu var ancak bu şahıs bu kişilerin arasında asla değil.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    birileri yine ağlıyor :D seni böyle 2 k canla kesiyorsam red blue sen düşün evlat ağlama
     
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    bu arada beni bilen bilmiyor bilmeyende işte senin gibi havlıyor :D
     
  • SixtyIOne

    SixtyIOne Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    birileri yine ağlıyor :D seni böyle 2 k canla kesiyorsam red blue sen düşün evlat ağlama
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Yaşını ve çapını yorumlarında belli etmen hoş gerçekten karşı tarafa kolaylık sağlıyor, yattığın vsleride videoya almıştın onları da eklersen video'nun süresini 10-12 dakikaya çekeriz hem daha keyifli olur izleyenler için :)
     
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    senin beni kestiğin sadece 1 tane var oda bi yerde alt tarafta yazıyor kesildiğinde şu bu var diyip ağlama sen bir kere bilekliğiyle oynayan birisi bile değilsinki bana kafa tutuyon sunuda diyim sana evlat 2 k ile kesiyorum her seferinde red blue olduğunu düşünsene canımı indiremezsin ama kesildiğinde hep konuşuyorsun simdi sus bir daha sakın ws deme bana.
     
  • SixtyIOne

    SixtyIOne Yeni Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    senin beni kestiğin sadece 1 tane var oda bi yerde alt tarafta yazıyor kesildiğinde şu bu var diyip ağlama sen bir kere bilekliğiyle oynayan birisi bile değilsinki bana kafa tutuyon sunuda diyim sana evlat 2 k ile kesiyorum her seferinde red blue olduğunu düşünsene canımı indiremezsin ama kesildiğinde hep konuşuyorsun simdi sus bir daha sakın ws deme bana.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Yani o kadar boş bir insansın ki :) . Bir kere değil toplamda 4 kere yattın. Birinde bilgisayarın falan kapandı galiba kafa attın kasaya, diğerlerinde lag oldu cart oldu curt oldu :=). Geçen bir arkadaşla muhabbetini yapmıştık bu video alanların, uzun vslerde 2 3 kere kesip videoya (3-0 kestim) diye koyar bunlar diye. Neyse tüm bu olanları çocukluğuna veriyorum zira benim ve benim gibi oyuncuların başka bir oyuncu üzerinden prim yapma, onu kestim bunu kestim öyle iyiyim böyle iyiyim deme, böyle yükselme gibi bir gayemiz amacımız yok. Oyunu oynayıp alabildiğimiz zevki alıyoruz, tavsiye ederim sana da. Tabii olgunlaşabilirsen. Zamanı gelene kadar kendini rezil etmeye devam et :)
     
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    ne kadar mal bi insansın egon o kadar yükseksi hala kendi bildiğini okuyon :D ulan velet senin kadar cocugum var o yüzden anlaşamıyoruz sen ergence konuştuğun için benim dediklerimi algılayamıyon hala tövbe yarabbim :D uza işine bak evladım bulaşma abine üzer seni
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    :D polemiğe bak
     
    F_R_K_N bunu beğendi.
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    :D polemiğe bak
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Sabahtan akşama kadar böyle salaklarla ugrasiyoz yesiremiyor bir türlü hala kendinden buyuk konuşuyor velet.
     
  • Skieeq

    Skieeq Yeni Oyuncu

    ya bu irfan bana öğretsene takıyı falan diyordu amınakoyam kesiyorum kesiyorum burada yine yalan atiyor egosuna yediremiyor adam nakliyeci zaten amınakoyam o istanbulda eşyalarınızı sikenler var ya bunlardan biri üçkağıtçı senin ben oynayacağın oyuna sokayım irfan
     
  • Skieeq

    Skieeq Yeni Oyuncu

    kesin benimle olan vslerde vardır atsana hepsini o boş charlarla oynadıklarımız da var onlarıda koy bakalım
     
  • Skieeq

    Skieeq Yeni Oyuncu

    özelden yazıyorum bak irfan direk açık adresi söylücem
     
  • F_R_K_N

    F_R_K_N Yeni Oyuncu

    Olaya bak amk :) sakin la epi topu oyun :)
     
  • testament23

    testament23 Usta Oyuncu

    Asas jobunun mekaniklerini dahi bilmeyenler vs'de birbirlerini kıyaslar olmuş her ne kadar vslerde uyguladığın taktik önemliyse de ilk önce şu job'un mekaniklerini öğrenin malkoç boşa mana harcıyorsun skilleri rahat dönemiyorsun daha seri R'lemen lazım skil+r combosundan vazgeçmelisin
     
  • Skieeq

    Skieeq Yeni Oyuncu

    schizo ben biliyorum malı öyle bi göt yok çünkü onda kolpa bana pm atıyordu adres ver benim bişeyim polis yerini bulurum polisle gelirim yok dosyam var cezaevinden yeni çıktım bu özgüvensiz amınakoyam tsde ağzını bile açmıyordu hiç bi sikte vasfı yok ekstradan epi topu oyun olduğunu ben biliyorum zatne ilk başta eh eh dedim de adresi attım özelden telefon numaramıda vermiştim ama işte sıkıyor
     
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Asas jobunun mekaniklerini dahi bilmeyenler vs'de birbirlerini kıyaslar olmuş her ne kadar vslerde uyguladığın taktik önemliyse de ilk önce şu job'un mekaniklerini öğrenin malkoç boşa mana harcıyorsun skilleri rahat dönemiyorsun daha seri R'lemen lazım skil+r combosundan vazgeçmelisin
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Arenada bekliyorum seni her kimsen oyuna girdiğin an PM at mekanik lerini göstereyim sana kesersen jobu birakicam
     
    #17
  • testament23

    testament23 Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Arenada bekliyorum seni her kimsen oyuna girdiğin an PM at mekanik lerini göstereyim sana kesersen jobu birakicam
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ecnebi atarım pm :D
     
    Son düzenleme: 14 Haziran 2019
    #18
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ecnebi atarım pm :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    La kardeşim beni bilmiyonmu sende köstek oluyon kesik w rr combo sevmiyorum o comboyu yapmam icim rakibimin dişli olması mana boşa harcama meselesine geliyorsan maus yeni alışamadım diğer wslere bakabilirsin mana ile sikintim yok ve senle attiyimiz wsleri unutma derim
     
    #19
  • testament23

    testament23 Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    La kardeşim beni bilmiyonmu sende köstek oluyon kesik w rr combo sevmiyorum o comboyu yapmam icim rakibimin dişli olması mana boşa harcama meselesine geliyorsan maus yeni alışamadım diğer wslere bakabilirsin mana ile sikintim yok ve senle attiyimiz wsleri unutma derim
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Haha :D trollüyorum rahat ol
     
    #20
  • Bu Sayfayı Paylaş