Video K_I_M_B_U_D_E_L_L_Y #StrongRenaissance CSW [Andreamtr] #2018

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda PASHA tarafından 17 Ocak 2018 tarihinde açılan konu

  1. PASHA

    PASHA Oyuncu

  2. PASHA

    PASHA Oyuncu

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
     
  3. NESTAAAAA

    NESTAAAAA Oyuncu

    İç içe nova atanlar video çeker olmuş mk ezikleri
     
    Gumm35, besiktaslove34 ve llpromadell bunu beğendi.
  4. PASHA

    PASHA Oyuncu

    OOOOOO NESTA NABER LAN YARRAM ÖZLEDİN Mİ
     
  5. NESTAAAAA

    NESTAAAAA Oyuncu

    Ne koyduk csw de ağlayın mk
     
    llpromadell bunu beğendi.
  6. CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    amına kodumun nestası noldu ban mı yedin hadi biz legal normal donanımla zıplamaktan ban yedik sen niye ban yedin amına kodumun ezikleri heryerde eziksiniz olum siz götünden sikerler öyle işte adamı
     
  7. NESTAAAAA

    NESTAAAAA Oyuncu

    Salak herif ukala konuşmadan ban attı açcak 1 2 güne sizin gibi orospu çoçuğu değiliz hile açıcak
     
    llpromadell bunu beğendi.
  8. ELLUA

    ELLUA Oyuncu

    ÖLÜMÜZ YETER SİZE MK EMBESİL FARESİ SENİ
     
  9. besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    Hahaha amına koduğumun paketleri biraz rekabet yaratın rakip istiyoruz:D:D
     
    llpromadell bunu beğendi.
  10. besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    amına kodumun nestası noldu ban mı yedin hadi biz legal normal donanımla zıplamaktan ban yedik sen niye ban yedin amına kodumun ezikleri heryerde eziksiniz olum siz götünden sikerler öyle işte adamı
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Annen de severdi zıplamayı yatalak kolsuz çimera :D:D:D:D:D
     
    llpromadell bunu beğendi.
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Salak herif ukala konuşmadan ban attı açcak 1 2 güne sizin gibi orospu çoçuğu değiliz hile açıcak
    Hepsini görmek için tıklayın...
    noldu amına kodumun oglu her ban yiyen hile açmıyomuş demi beşiktaşa söyle anasını siktirsin belki npsini silmez charın :) yav bu beşiktaşlada muhattap oluyoz adam kendini bi sikim sanıyor burdan ana bacı küfür ederek millettte bi yarram oldunu sanıyor aslında pmsi açılmicak süzme bi ezik orospu çocugu hala dengimmiş gibi bana laf sokmaya filan çalışıyor yazık
     
  • besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    Ben senin ananı avradını yatalak etmesem sen benim açtığım her konuya dalyarak gibi atlar mıydın orospunun fırlattığı:D:D anneciğini andreamda siktim arenaya çağırdın arenada siktim ertesi gün ban yedin yüzsüz piç şimdi sus ve tblye devam et:D:D:D:D
     
    llpromadell bunu beğendi.
  • CHIMERA

    CHIMERA Kral Oyuncu

    hala konuşuyor ya oğlum sen nası bi yarrak hastasısın forumda görene kadar adını bile bilmiyodum az delikanlı ol az adam ol zor ama taklit yap bari niye böyle şeyler yazma ihtiyacı hissediyon amına koyim ws çağırıyoz gelmiyon içten movie diyoz gelmiyon hala hile diyon nası bi hileymiş bu içten moviede belli olmuyo amına kodumun oglu hile diyor gel ws at ifşamı çek ugur keleşi çağır izlesin loglarıma baksın sen niye böyle boş boş konuşuyon senin açtığın hangi konuya bişey yazmışım ya oğlum harbi rüyanda bile göremezsin öyle arenaya çağırmış kesmiş filan :D beşiktaş yaşın kaç böyle orospu çocukukluğu yaparak biyere varamazsın bana bi tane movieni göster bi sen kimsin ki ? ANCA FORUMDA ANA BACI KÜFÜR EDEN FULL CAN SİKİLMEYİ KENDİNE YEDİREMEYİP BURDA KONUŞAN 2 3 TANE ÇAVA KATEGORİSİNDESİN
     
  • besiktaslove34

    besiktaslove34 Kral Oyuncu

    söylediklerine önce kendin inan ibne oyun öğren öyle gel tblden ban yiyip yüzsüzlükte zirve yapma arena kaşarı senin acın olmasa her konuma zıplamazsın koduğumun çekirgesi siktir git şimdi tblci kankilerinle birbirinizi yalayın:D:D:D
     
    llpromadell bunu beğendi.
  • OMC ÇOK KONUŞUP BOŞ KONUŞUYORSUN BURDA SÖYLÜYORUM AKŞAM HEM MELE HEM MAGE WS ATALIM WSYİDE SEN NASIL İSTİYORSAN ATALIM AKŞAM KAÇTA OLURSA OLSUN FARKETMEZ EĞER BİRAZ ERKEKLİĞİNİZ VARSA BUYRUN BEKLİYORUZ BANA LAF KALABALIĞI YAPMAYIN İCRAATLA GELİN GÜZEL KARDEŞLERİM AKŞAM PMLERİNİ BEKLİYORUM CSW SONUNDA ;););)
     
  • NESTAAAAA

    NESTAAAAA Oyuncu

    SİZ KIM BOKSUNUZ SIZIN GİBİ ÇOK GELDİ ELİNE VERDİK YOLLADIK BOŞ YAPAN BİZ DEĞİL SİZSİNİZ IBO YA SOR BAKALIM ÇOK SİKMİŞİMDİR ONU SANA BENI ANLATSIN
     
    llpromadell bunu beğendi.
  • Gumm35

    Gumm35 Oyuncu

    Bu kadar komik olmayın abi az mantık ya team ine güveniyosan çıkar csw de de kesersin adreamdada gel 2v2 gel 8v8 ne sultansof clanı siz yapmayın bari aq ha bide milletn erkekligini cok sorgulama erkekliginden şüphe ederim.Apo kardaşıma selam burdan
     
    llpromadell bunu beğendi.
  • ÇOK KONUŞUYORSUNUZYA AYARLIYALIMDA 8WS8 HEM MAGE HEM MELE ATALIM CANIM BEKLİYORUMMMM
     
  • ELLUA

    ELLUA Oyuncu

  • Bu Sayfayı Paylaş