Video NO PEDAL ONLY BİLEK

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda EmirKijken tarafından 25 Mart 2020 tarihinde açılan konu

  1. EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Bende macro yok ben sağ tuş minör atıyom diyenler neredesiniz ya ctrlsiz gelip minör atsanıza şöyle?
    King is back
     
    SametBabaa, UNBEATEN Mehmet ve Schizo bunu beğendi.
  2. IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Bizim Oyuncumuz

    Üstad yapıyorsun bu işi ( benden sonra ama ) :)
     
  3. EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Üstad yapıyorsun bu işi ( benden sonra ama ) :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Omfhd aynen kankam
     
    IBeyazAslanTR hasan bunu beğendi.
  • Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Usta Oyuncu

    O elin senin elin olduğunu nereden bilecez, ben inanmadım
     
  • my4xl

    my4xl Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    O elin senin elin olduğunu nereden bilecez, ben inanmadım
    Hepsini görmek için tıklayın...
    mete sen devam edıyon mu ben onur (cevatpaşalı)
     
  • EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    O elin senin elin olduğunu nereden bilecez, ben inanmadım
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ful bilek oynayıp dış çekim yapacağım bir kişiye denk gelirsem kendimi gösteririm birdaha ki sefere ama atılan yüzdelerde cp de kör yediğimde dikkat edersen minör kesip adama tıklıyorum
     
  • Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

    Yav emir bu adamlar asastan ne anlar gelmiş anlatıyorsun bir de amk izlediği şeyi anlamıyor adam örneği cp bitmeden önceki orda minoru kesip pot basmanın mantığını çözemeyecek kadar bilgisizler kankam boş ver :) sanıyor ki her şeyi macro yapıyor macrosuz da aynıyız macrolu da arkadaşlar macro sadece elin yorulmasını engelliyor.. :)
     
    bahadrgms54 ve EmirKijken bunu beğendi.
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Yav emir bu adamlar asastan ne anlar gelmiş anlatıyorsun bir de amk izlediği şeyi anlamıyor adam örneği cp bitmeden önceki orda minoru kesip pot basmanın mantığını çözemeyecek kadar bilgisizler kankam boş ver :) sanıyor ki her şeyi macro yapıyor macrosuz da aynıyız macrolu da arkadaşlar macro sadece elin yorulmasını engelliyor.. :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Vay gavurun adamı konustu yine :)
     
  • EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Yav emir bu adamlar asastan ne anlar gelmiş anlatıyorsun bir de amk izlediği şeyi anlamıyor adam örneği cp bitmeden önceki orda minoru kesip pot basmanın mantığını çözemeyecek kadar bilgisizler kankam boş ver :) sanıyor ki her şeyi macro yapıyor macrosuz da aynıyız macrolu da arkadaşlar macro sadece elin yorulmasını engelliyor.. :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kanka macro ile oynadığımız zaman tbl diyorlar elle oynadığımız zaman macro diyorlar garipler ya :)
     
    #9
    Schizo bunu beğendi.
  • UNBEATEN Mehmet

    UNBEATEN Mehmet Usta Oyuncu

    Siv muhtemelen mazoşist,sözleri devamlı yıkıcı ama bu ezici havayı seviyor ve klasik oyuncuların aksine neşeli videolar ile dinamik bir şekilde becermeyi seviyor bu da tam anlamıyla acının tatlı tebessümü "amınakodumun hayatı" :D
     
    EmirKijken bunu beğendi.
  • EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Korum baba :d
     
    UNBEATEN Mehmet bunu beğendi.
  • Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    mete sen devam edıyon mu ben onur (cevatpaşalı)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Pc kötü oynanmıyor kanka
     
    #12
  • Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ful bilek oynayıp dış çekim yapacağım bir kişiye denk gelirsem kendimi gösteririm birdaha ki sefere ama atılan yüzdelerde cp de kör yediğimde dikkat edersen minör kesip adama tıklıyorum
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Şakaydı o eline sağlık
     
    #13
    EmirKijken bunu beğendi.
  • Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Yav emir bu adamlar asastan ne anlar gelmiş anlatıyorsun bir de amk izlediği şeyi anlamıyor adam örneği cp bitmeden önceki orda minoru kesip pot basmanın mantığını çözemeyecek kadar bilgisizler kankam boş ver :) sanıyor ki her şeyi macro yapıyor macrosuz da aynıyız macrolu da arkadaşlar macro sadece elin yorulmasını engelliyor.. :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Sen ne anlatıyorsun lan osuruk
     
    #14
  • Schizo

    Schizo Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Sen ne anlatıyorsun lan osuruk
    Hepsini görmek için tıklayın...
    kes lan yarrağam
     
    #15
  • Yavrusu

    Yavrusu Aktif Oyuncu

    ulan ne övündünüz be. o serverda kimse ctrl basamıyor amk salakları sizi. sanki karşındaki ctrl ya da macro varmış gibi kendini bir sikim sanıyon ne ayaksın lan ayağını kırarım senin.
     
  • EmirKijken

    EmirKijken Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    ulan ne övündünüz be. o serverda kimse ctrl basamıyor amk salakları sizi. sanki karşındaki ctrl ya da macro varmış gibi kendini bir sikim sanıyon ne ayaksın lan ayağını kırarım senin.
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Boş yapma sülaleni sikerim keşke corona dan ölseydik diye ağlarlar gel hemen 3 vs atalım 2 avans veriyorum sana
     
    #17
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Boş yapma sülaleni sikerim keşke corona dan ölseydik diye ağlarlar gel hemen 3 vs atalım 2 avans veriyorum sana
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Bu amını kundakladıgımın ohlu kimmla emir:)
     
    #18
  • Yavrusu

    Yavrusu Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Boş yapma sülaleni sikerim keşke corona dan ölseydik diye ağlarlar gel hemen 3 vs atalım 2 avans veriyorum sana
    Hepsini görmek için tıklayın...
    sen neyi sikiyosun aslanım :D klavye bebesine bak hele. dünkü agzına sıçtığımın veledi adam olmuş. vay amk. 100 vs atalim sana 99 avans veriyorum varmı o göt ?
     
    #19
  • Yavrusu

    Yavrusu Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bu amını kundakladıgımın ohlu kimmla emir:)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    emiri çok siktim. sıra sende heralde aslanım. kaşıntı seziyorum.
     
    #20
  • Bu Sayfayı Paylaş