Video SAMETKUNKUNKUK :d

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda oguzhan_DADALOGLU tarafından 16 Ocak 2019 tarihinde açılan konu



  1. SENIN BENI KESMEYE CAPIN YETMEZ BEN ARENAYA GIRINCE SEN TOWN ATIP AFK KALACAKSIN !!!!!! :d :d :d
     
    RoadWarior ve 06__Zed Ayarsız bunu beğendi.
  2. coler

    coler Oyuncu

    Q w R ye bak nasıl vuruor uzaktan ifşaa :)
     
  3. :):):) ben anlamam o seylerden sametking icin cektim bunu
     
  4. MaNoWaReX

    MaNoWaReX Yeni Oyuncu

    Oguhan senmısın la o. Bende diom saglam player


    Uzaktan wuruyor diyen beginsiz hani nerde wuruyom
     
  5. coler

    coler Oyuncu

    enayi arkadaşım 1.23 sn yi aç görursun kendini
     
  6. O samet ne yaziyordu alttan onun agzini sikecem ben girdikce o afk kalacak :D:D:D:D
     
  7. cagriws22

    cagriws22 Yeni Oyuncu

    aqq jontürkü anca wsden çıkmış adamı kesersin ezik orospu çocuğu seni yatalak ibne
     
  8. cagriws22

    cagriws22 Yeni Oyuncu

    qwrz piçi 1.23de ne mal olduğun ortada temizmiş gibi kralmış gibi dolaşıyorsun ortalıkta ağzınızı sikeyim biriniz bile temiz değilsiniz
     
  9. cagriws22

    cagriws22 Yeni Oyuncu

    ayriyetten amk ezik watch :D:D:D kaltısı hp setle ws atılmaz bu kadar ezik olmayın en az 10 senedir oynuyorsundur şu oyunu bir şeyleri öğrenin artık kesmek yada kesilmek bu kadar önemli değil dürüst oynayın herasız bir tane wsni görmedik nedense
     
  10. Sen kimsin nick ver ve ilk olarak herasiz ve hp setsiz ws attim gormedin mi onun herasinin altinda ne oldigunu bilmedigim icin hp seti uzerime aldim salak salak konusma kimsen
     
  11. Ayrica 10 yildir oynamiyorum bu oyunu 1.5 yildir oynuyorum simdi daha fazla kendini yorma hp set cart curt diye hile degil sonucta becerebiliyorsan sende yap
     
  12. MaNoWaReX

    MaNoWaReX Yeni Oyuncu

    harbiden la uzaktan cakmıs gıbı duruyor ama kesınlıkle ıllagal bısey yok adam azıma sıcmıs ıllagal olsa nasıl kesecek devamını ızlersen anlarsın .. ucan spıke atmısım la :D bende olmayabılırım bu cunku krallıga kasıyordum bu ws yı hatırlamıyorum 20 kısı gırdı ozaman chara . bu arada o salak salak yazı yazan arkadas oguzhanın dedıgı gıbı delıkanlıysan ısmını acıklada bı gorek lale botoş
     
  13. Aq inw hile degil becerebilen yapsin full inw ful sc her turlu herkesle ws atarim tbl acmayip kesebileni tebrik ederim olur biter burda bos yapmanin anlami yok omc besiktas denen lavuk dun csw sonrasi ws ye gelecekti gelemedi icbxxsametking bi dunya kufur ediyo ben arenaya girince afk kaliyo eskiden icbxxx adiyaman denen gavat simdi cha hatem insaat olmus gotu yiyip ws gelemiyor tbl acmadan oyun oynayamiyor bana 10 yillik oyuncu diyen arkadas ben 1 bucuk yil once basladim bu oyuna suan sw de wslerde en saglam wariorlardan biriyim ayrica usko dahi gecmisim yok benim burda tbl var filanndiyen olursa 83 swlerde veya phatoswar 62 sw buralarda da ws atarim ben 1.5 yilda bu sekilde saglam oynuyorsam pk da ve ws de de cok saglamimdir bu benim inw ayibim degil sizin inw bahane etme ayibiniz yillarin oyunculari
     
  14. dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Aq inw hile degil becerebilen yapsin full inw ful sc her turlu herkesle ws atarim tbl acmayip kesebileni tebrik ederim olur biter burda bos yapmanin anlami yok omc besiktas denen lavuk dun csw sonrasi ws ye gelecekti gelemedi icbxxsametking bi dunya kufur ediyo ben arenaya girince afk kaliyo eskiden icbxxx adiyaman denen gavat simdi cha hatem insaat olmus gotu yiyip ws gelemiyor tbl acmadan oyun oynayamiyor bana 10 yillik oyuncu diyen arkadas ben 1 bucuk yil once basladim bu oyuna suan sw de wslerde en saglam wariorlardan biriyim ayrica usko dahi gecmisim yok benim burda tbl var filanndiyen olursa 83 swlerde veya phatoswar 62 sw buralarda da ws atarim ben 1.5 yilda bu sekilde saglam oynuyorsam pk da ve ws de de cok saglamimdir bu benim inw ayibim degil sizin inw bahane etme ayibiniz yillarin oyunculari
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ya amını ırzını siktiğimin primcisi sen kimsin? Kendi kendini övüp duruyor siktiğimin tek jobcu kolsuz warrioru cswde yerden kalkmadın csw sonrası gel dedim neden ncs attın?
     
  • Hahaha amin oglu oyundan ciktin karus cara gectim al chatten yazdim senin o amin dudugu claninda ki kahbeler bile agzini acip bisey demedi amcik agizli kahbenin cikardigi aha aksam 9 da arenada ol gotun yiyosa
     
  • dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Bir şey demeye gerek mi var göt korkusundan delos kapısından çıkamadın bacısına dil attığım götün yiyorsa gel arenaya senin o ananı sikip atayım bu foruma daha yüzün kalmasın:D:D
     
  • Lan ne salak cocuksun sen tek basima geziyom delosta yanina bi priest almissin oda yetmemis 2 asas daha almissin dbli maliceli zor kesiyonuz 3 asas sen tek basina nasil kesecen beni salak :D:D
     
  • Bak yasini soyleyenler oldu 17 yasindaymissin heralde ben simdiye kadar hic bi cocugun kulqgini cekmedim ve kufur etmedim aksam gel kesebiliyorsan kes git tamam mi sabi subyansin aksam gel bu olay bitsin yok bitirmeyip uzatirsan daha boyle senden 11 yas buyugum boyle kufurler edersen gelirim yasadigin ile seni 2 ye bolerim sana artik kufur etmeyecem aksam 9 da arenada ol
     
  • dayakxd

    dayakxd Aktif Oyuncu

    Neyin 17sinden bahsediyorsun koduğumun kayserili tenekesi o kadar vasıfsız bir elemansın ki clanın cswye giriyor seni almıyorlar tek başına sikilmiş tavşan gibi ortada kalıyorsun he bu arada gel gelebiliyorsan istanbul beykozdayım kayserinin kekosu biletin benden
     
  • Ulan salak beni almadi degil clan gerizekali mal chalarin icinde senin gibi bi gevsek vardi ben ciktim salak beynini sikiyim senin senin de claninin da amina cakiyim delirtme beni amcik bebe
     
  • Bu Sayfayı Paylaş