Resim Selam ezikler

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda GewoonkijkenDB tarafından 15 Ekim 2019 tarihinde açılan konu

  1. Bana artistlik yapan bana söven ve keseceğini düşünen kim varsa anasını kız kardeşlerini bacılarını varsa karısını götünden amından ağzından her yerini sikeyim ezik orospu evlatları şekil yapmayın icraat yapın varsa vs atmak isteyen gelsin anasını sikeyim TL sine oyun bırakmasına vs atılır ezik orospu evlatları
     
  2. Küfür etmeyin ayıp diyen olursa onunda bacısını sikeyim beğenenin de beğenmeyeninde götünü sikeyim amık ezmeleri
     
  3. testament23

    testament23 Usta Oyuncu

  4. Macro diye ağlayanın da anasının eline telefon verip vs atarken dış çekim yaptırıp vs sonu anasını saksoya yatırayım skilleri elle vurmuyon diyenin de sülalesindeki tüm kızları sikeyim
     
  5. Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    [​IMG]
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Forzanın suratını sikeyim suratına boşalayım anasının pis amından sıkıldım

    Memo adamsın kank
     
    testament23 bunu beğendi.
  • Atr de kaç tane klan varsa hepsinin götünü sikeyim
     
  • Ammmmmına modem soktuğumun ezik klanları klanınızdaki userleri sikeyim
     
  • Bu yazıyı okuyan düşmanlarımın da bacısını sikeyim evet sana diyorum yarram artistlik yapma ananı sikerim
     
  • testament23

    testament23 Usta Oyuncu

    alayınıza dis ulan sdşllgkdlfgsdf sakin ol lan emir :D
     
    GewoonkijkenDB bunu beğendi.
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    alayınıza dis ulan sdşllgkdlfgsdf sakin ol lan emir :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Alayının anasını sikim kanka bunları sadece sikicen başka bir şey yapmıcan
     
  • O_H_H_H___C_I_L_L_I

    O_H_H_H___C_I_L_L_I Aktif Oyuncu

    Knk Sana laf atanlar ws geleceğinimi sanıyon ss.g et :D
     
    GewoonkijkenDB ve testament23 bunu beğendi.
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Knk Sana laf atanlar ws geleceğinimi sanıyon ss.g et :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    He ya herkes forumda artistlik yapıyor ama vs 1 gelen 2.ye gelmiyor aq orospu evlatları ya :D
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    Emiri geçtim benle atsınlar bare :p
     
  • irfan12

    irfan12 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Atr de kaç tane klan varsa hepsinin götünü sikeyim
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ayirarak konuş çoğul konuşma kardeşim
     
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ayirarak konuş çoğul konuşma kardeşim
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Kaç klan varsa hepsinin götünü sikeyim kral
     
    #15
  • Ruiss

    Ruiss Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Kaç klan varsa hepsinin götünü sikeyim kral
    Hepsini görmek için tıklayın...
    SEN NASIL Bİ OROSPU EVLADISIN YA KAKWKEKFMGMFLELSMLELWLWÖWÖWŞWİWŞFÖGÖGŞDŞÇAÇÇQİWÇDFÖBLCŞAÇAÖEŞFÖHGLL
     
    #16
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Emiri geçtim benle atsınlar bare :p
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Nerde onlarda o göt yavv
     
    #17
  • Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    SEN NASIL Bİ OROSPU EVLADISIN YA KAKWKEKFMGMFLELSMLELWLWÖWÖWŞWİWŞFÖGÖGŞDŞÇAÇÇQİWÇDFÖBLCŞAÇAÖEŞFÖHGLL
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Seni sikmem pisliğin tekisin belki annen olabilir xd
     
    #18
  • Tbl açnlarında anasını sikeyim
     
  • Asas oynayıp eliyle skil atmayanlarında anasını sikeyim
     
  • Bu Sayfayı Paylaş