Video Tutorials Özlenen günler (: (Polemik içermez, oynamıyoruz)

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda ThePhantomAgony Ayberk tarafından 6 Ağustos 2019 tarihinde açılan konu

  1. murato610

    murato610 Aktif Oyuncu

    Elinize saglık kardeşim güzel movie olmus ve güzel başlık olmuş ErzurumTR'ye selamlar ( JAGUENETTA )
     
    IErzurumTR bunu beğendi.
  2. Q__U__A__K__E

    Q__U__A__K__E Yeni Oyuncu

    Elinize Sağlık Kardeşim Kısa Zaman Da Sahlara Dönün
     
  3. Kahrolsun616

    Kahrolsun616 Aktif Oyuncu

    SIZI SERVERDA BITEK BIZ KESTIK HATIRLARSAN HARMONIOUS SLMLAR :)
     
  4. compa0618

    compa0618 Oyuncu

    oguz sen anca kendi ananı sikersin baska bisey yapaman yatalak o.ç sen daha komut vermeyi ögredınmı ak topu mileti kescen npt o.ç -kafanı yerden kaldıramıyon andreamda 8vs8 2v2 ananı catır catır sıktım :DWQ yatalaksın oguz boş adamsınnnnn ak topu
     
  5. Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Aktif Oyuncu

    Serverın güzel zamanlarıydı, geri dönmeniz dileğiyle
     
  6. Kahrolsun616

    Kahrolsun616 Aktif Oyuncu

    lyrakinq anasni cok siktgmn icin kudurms bos muhbt :)
     
  7. Y_I_R_T_I_K

    Y_I_R_T_I_K Aktif Oyuncu

    İkiniz de siktir olup gitseniz de server olarak bir rahatlasak mk, her konu başlığının altına liseli gibi ana bacı yapıyorsunuz yeter artık lan
     
  8. O_H_H_H___C_I_L_L_I

    O_H_H_H___C_I_L_L_I Aktif Oyuncu

    İyi zamanlardı Elinize Saglık
     
    IErzurumTR bunu beğendi.
  9. Kahrolsun616

    Kahrolsun616 Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    İkiniz de siktir olup gitseniz de server olarak bir rahatlasak mk, her konu başlığının altına liseli gibi ana bacı yapıyorsunuz yeter artık lan
    Hepsini görmek için tıklayın...
    sikerim seni mete bos konsma istersen anasi sikilecek kisiyi sikceksn
     
  • compa0618

    compa0618 Oyuncu

    oguz ananın kılı amını sıkerım yatalak o.ç :DD
     
  • compa0618

    compa0618 Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    İkiniz de siktir olup gitseniz de server olarak bir rahatlasak mk, her konu başlığının altına liseli gibi ana bacı yapıyorsunuz yeter artık lan
    Hepsini görmek için tıklayın...
    hoşt kopek havlama
     
  • Kahrolsun616

    Kahrolsun616 Aktif Oyuncu

    lyrakinq ibo annenin amcigiba vites kolunu sokaym :) kocanz benm olm yatalak showww iboo
     
  • compa0618

    compa0618 Oyuncu

    ANANIN AMCIGINI PARCALARIM YOK EDERIM DELİK DEGİŞİK YAPARIM AK YATALAGI BABANIM BEN AK COCUGU İTAT ETCEN ANANI AMCIGNI YALARIM SİKERİM W WDwq: dwq d:DDD
     
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Aktif Oyuncu

    İbo oguz nie bu kadar şey ywpıyonuz ibonun clanı yok 2v2 atın olur biter herşey ortaya çıkar en mantıklısı bence yinede sizin görüşünüz:)
     
  • compa0618

    compa0618 Oyuncu

    Hasan benım kendi clanım var tekleme ne ictin sen :D 2v2 8vs8 cagırım gelmez kendini avutuyor yüzsüz o.ç teki milete kendini ısbatlıyor aptalın biri esege hergun semer vur gıne aynı :D bu beyinsiz aptala anlataman bunu gelsın 2v2 simdi kamon gotu yıyorsa gelmez :D ts cagırım gelmez boş laf boşceden ibaret 14 yaşında eglenıyor cocuk gibi luna parkta:D milete ısbat edıyor kendini :DWQDWQD:WQ D
     
  • Kahrolsun616

    Kahrolsun616 Aktif Oyuncu

    8 ws 8 de kestik 10 kez aglio la birak hasan :)) bole kudurmaya dewm etsn beni gorunce h tovn atan ezigin teki yatalak team bunun teami olrmu olm yatalak mk hepsi :))
     
  • compa0618

    compa0618 Oyuncu

    BOŞ YAPMA KESTİGİNE DAHIL VİDEO ATA BİZDE İZLIYEK KESMİSİN MADEM BOŞ CENEDEN İBARETSİN SENIN CLANIN 1 KERE BENI GORUNCE H ACIK GEZIYOR SABAHTAN AKSAMA KDAR NPT MANYAGI YAPIYOM TBL BİLE KURTARMAZ O ADAMLARINI REALY MİS ÖZELİKLE KENDİNİ AVUTMA BURDA MİLETE BOŞ YAPIYORSUN KANIT OLMADAN BİSEY ELDE EDEMEN AGLAMA BU KDAR 5 SENE YAKIN BU SW DAYIM 8VS8 KAZ KEZ NPT ETİM VİDEO ALAYDIM BEN PORNOGRAFİK OLURDU ANLADIN KENDİNE GUVENIYORSAN 2V2 8VS8 HEMEN SİMDİ ? VİDEOLU
     
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Aktif Oyuncu

    Beyler akşam bende gelcem 2v2 atsanıza bi merak ettim bende
     
  • Bu Sayfayı Paylaş