Video Vs Schizo (NefretinGözyaslari) - Hile diye ağlayan çomar. (THE SLAP PART 1) AndreamTR.com

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda 夂σnuяαчz tarafından 25 Ekim 2019 tarihinde açılan konu

  1. 夂σnuяαчz

    夂σnuяαчz Yeni Oyuncu

  2. 4maticerol

    4maticerol Oyuncu

    Hahah o gunu ıyı hatırlıyom :) uchıma bu mal shızoyu 3 ayrı serwerde yerden yere vurmustu kudurmustu shızo :))) daha kestıklerının yarısını koymamıs vıdeoya
     
  3. Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

  4. 4maticerol

    4maticerol Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#


    Hepsini görmek için tıklayın...
    Yat occc ahaha
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Yat occc ahaha
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Forzoç baba siker unutma her zaman videonun son vs sinden onceki vs sine git kim kimi sikiyor adam boya fazla r attırmasına rağmen yatıyor aşşaa
     
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Aktif Oyuncu

    Ben bu video atarken utanırım bune ak r fazlalıgı var mal ak aptal :)
     
  • 4maticerol

    4maticerol Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Ben bu video atarken utanırım bune ak r fazlalıgı var mal ak aptal :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Bende shızonun yalaka kopeklerı nerde dıodum :) varan 1 ;)
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bende shızonun yalaka kopeklerı nerde dıodum :) varan 1 ;)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Ananı hasan siksin oç
     
  • IBeyazAslanTR hasan

    IBeyazAslanTR hasan Aktif Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bende shızonun yalaka kopeklerı nerde dıodum :) varan 1 ;)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Yalakalık degil kardeş ananı beraber siktigimiz için berabwr oynuyoruz bu oyunu sizin gibilerin anasını bizden baska siken olmuyo çünkü
     
    #9
  • _Sh4k3doWn__________

    _Sh4k3doWn__________ Yeni Oyuncu

    Makroya r vurdurup vs atmak hile olarak görülmesede bu bir destektir kolaylıktır manayı minoru basit bir oyuncuda eliyle yapabilir önemli olan skilleri sektirmeden vurmak geçersiz bir video kendini ifşalamışın. Gökan yine gökan
     
  • Schizo

    Schizo Usta Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Makroya r vurdurup vs atmak hile olarak görülmesede bu bir destektir kolaylıktır manayı minoru basit bir oyuncuda eliyle yapabilir önemli olan skilleri sektirmeden vurmak geçersiz bir video kendini ifşalamışın. Gökan yine gökan
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Macrroya r vurdurmak değil bota normal vurması gereken R den daha fazla r attırmaktır benim anlatmak istediğim :D siz anlamadınız sanırım
     
    #11
  • dsadsa

    dsadsa Yeni Oyuncu

    1
     
  • bozarmsandnaclar

    bozarmsandnaclar Yeni Oyuncu

    2 nizinde videolarını izledim tanımam etmem ama sag tıkta minör yapıyosunuz madem playersınız peki sorum size neden item degistirdiginiz zaman maus item tutup goturdugunuzde minör hala atıyo normal bi ws atsan item degistirmeye calıstıgında mausla minör atman imkansız o saniede cünkü maus zaten itemin üstünde sag tık yapmaz ve minör atmaz burda kendi kenizi ifsa ediosunuz bunu burda anlayaman arkadaslar var herhalde neyi tartısıp neyi konusuyonuz garip :D
     
  • Bu Sayfayı Paylaş