Video WatcH AnD LearN ne çektin be D:AS:D:AS

'Resim Video Paylasimlariniz' forumunda dedex575757 tarafından 12 Ocak 2019 tarihinde açılan konu

  1. dedex575757

    dedex575757 Oyuncu






    ağlayın çıldırın ezikler.
     
    Biray1 bunu beğendi.
  2. 1980

    1980 Oyuncu

    amk gerizekalıları tek party gezemeyen sığırlarsınız biz 1 partiyiz siz 2 partisiniz kestikmi diyorsunuz EROTİKPANDA malı qötüne güveniyorsan WAL clanı olarak 8 vs 8 bekliyoruz tabi qötün yerse :)
     
  3. torez5712

    torez5712 Oyuncu

    vatan xp den saygılarla.. hepinizi kestigim teker teker wsde 2 parti 1 partiyi kesip de sevinenlere ne dicemi bulamam zaten :D
     
  4. oguzhan_DADALOGLU

    oguzhan_DADALOGLU Usta Oyuncu

    Bulent hayirdir bak adam 8v8 demis arkan kac okka gorelim en kral kadronu diz gel
     
  5. dedex575757

    dedex575757 Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    amk gerizekalıları tek party gezemeyen sığırlarsınız biz 1 partiyiz siz 2 partisiniz kestikmi diyorsunuz EROTİKPANDA malı qötüne güveniyorsan WAL clanı olarak 8 vs 8 bekliyoruz tabi qötün yerse :)
    Hepsini görmek için tıklayın...
    DİKKAT EDERSEN VİDEO TEK PARTY :das:d:as: d

    AMK MALI
     
  • dedex575757

    dedex575757 Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    vatan xp den saygılarla.. hepinizi kestigim teker teker wsde 2 parti 1 partiyi kesip de sevinenlere ne dicemi bulamam zaten :D
    Hepsini görmek için tıklayın...
    SEN İŞİNE DEVAM ET
     
  • dedex575757

    dedex575757 Oyuncu

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Bulent hayirdir bak adam 8v8 demis arkan kac okka gorelim en kral kadronu diz gel
    Hepsini görmek için tıklayın...
    SEN KARIŞMA SD.AS.D.AS.D
     
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Sikilmiş kayserili sana noluyor her foruma atlıyorsun aq kekosu erotikler ne kadar ezikse sen 5 katı daha eziksin amcık ağızlı:D:D
     
  • 1980

    1980 Oyuncu

    EROTİK M-A-N-D-A 8 ws 8 dedik sesin soluğun çıkmadı nedense ne zaman atıyoruz vs yer zaman söyle babandan sevgilerle ( KAPTAN )
     
  • Vartolu4

    Vartolu4 Yeni Oyuncu

    Erotik pk atmayı öğren serverın en sağlam iki teami şuan CHA'lar ve WATCH'lar bana göre adamlar'da af yok cha magede watch melede yargı dagıtıyor oyun öğrensinler bence
    beykoz bi sus sen her sikime atlama at boku oyun bilginiz sıfır amk chalar hergün amınızda bomba patlatıyor dua edin biz serverı bıraktık bide biz sikerdik sizi yarrak okan'da banlandı hilesiz oyun bilginiz yok bak sana hile demiyorum sen hilesizde noobsun kerata 17 yaşında veletsin sen
     
  • dayakxd

    dayakxd Bizim Oyuncumuz

    Linkleri görebilmek için Üye OL yada giriş yap #AndreamTR.com#

    Erotik pk atmayı öğren serverın en sağlam iki teami şuan CHA'lar ve WATCH'lar bana göre adamlar'da af yok cha magede watch melede yargı dagıtıyor oyun öğrensinler bence
    beykoz bi sus sen her sikime atlama at boku oyun bilginiz sıfır amk chalar hergün amınızda bomba patlatıyor dua edin biz serverı bıraktık bide biz sikerdik sizi yarrak okan'da banlandı hilesiz oyun bilginiz yok bak sana hile demiyorum sen hilesizde noobsun kerata 17 yaşında veletsin sen
    Hepsini görmek için tıklayın...
    Hahahaha daha güzel bir şaka görmedim. Birader chanın komutçusu bizzat bizim tsye gelip bizim üstünlüğümüzü kabul etmiş birisidir. Bizi kaç kere kesmişler? Melede de en iyisi biziz magede de. Kaç kere server bıraktırdık bunlara haberin var mı? Kaç team geldi geçti hepsi OMCler tbl diye ağlayarak arkalarına bakmadan gittiler. Çoluk çocuksunuz daha swde 1 ay tutunamayıp tblden charlarınız silinmiş hadi yallah. Kral da biziz kural da biziz
     
  • oguzhan_DADALOGLU

    oguzhan_DADALOGLU Usta Oyuncu

    Lan 17 lik cocuk besiktas misin nesin besiktasinda amina attiririm senin ananin amina da attiririm delirtme beni kiz bacisinin amina caktigim senin sulalenin amina dokerim avradini siktigimin cocugu seni babasinin hem amini hem gotunu siktigimin evladi karaktersiz orosbunun oglu seni 7 degil 77 sulalesini siktigimin cikarttigi karsima gelsen anani bana peskes cekersin orosbunun evladi burda erkeklik yapma senin de ejdadini sikerim seninle muhattap olanlarin da ejdadini sikerim amina doktugumun cocugu
     
  • oguzhan_DADALOGLU

    oguzhan_DADALOGLU Usta Oyuncu

    Ulan knght 59 a geldiginde ts de sesin cikmiyordu amini irzini siktigimin besiktasi o gun niye sesin cikmadi burdan havliyon yarim saat sonra oyuna gir ts ver veya ts veriyim erkeksen gel swnin butun sulalenin disilerinin amina cakiyim
     
  • 1980

    1980 Oyuncu

    EROTİK - M-A-N-D-A nerdesin amk cocugu 8 ws 8 dedik sesin solugun cıkmıyor yine ne zaman oyuna gelceksin orosbu cocugu gelince ulaş bize aileni sikecez
     
  • Senin100unden

    Senin100unden Yeni Oyuncu

    Biz her zaman burdayiz koçum dikkat edin orda toplama prty vardı o şekilde patates ettiysek kemik kadro gelirsek tam sikeriz haberiniz olsun bu işler 1ws1 atmaya benzemez watanxp kardeş
     
  • Badboy

    Badboy Oyuncu

    Gelmeyenın mk come ws
     
    Poggers35 bunu beğendi.
  • Bu Sayfayı Paylaş